hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE

Berislav Bolfek   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6968-2319 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Darija Jakičić
Biljana Lončarić ; Turistička zajednica, Slavonski Brod

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 247-276 preuzimanja: 2.383* citiraj
APA 6th Edition
Bolfek, B., Jakičić, D. i Lončarić, B. (2014). UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE. Ekonomska misao i praksa, (1), 247-276. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123491
MLA 8th Edition
Bolfek, Berislav, et al. "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2014, str. 247-276. https://hrcak.srce.hr/123491. Citirano 15.06.2021.
Chicago 17th Edition
Bolfek, Berislav, Darija Jakičić i Biljana Lončarić. "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2014): 247-276. https://hrcak.srce.hr/123491
Harvard
Bolfek, B., Jakičić, D., i Lončarić, B. (2014). 'UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 247-276. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123491 (Datum pristupa: 15.06.2021.)
Vancouver
Bolfek B, Jakičić D, Lončarić B. UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2014 [pristupljeno 15.06.2021.];(1):247-276. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123491
IEEE
B. Bolfek, D. Jakičić i B. Lončarić, "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 247-276, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123491. [Citirano: 15.06.2021.]

Sažetak
Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.

Ključne riječi
marketing; turistički brend; brendiranje; turistički promet; subregionalni brend; Slavonija i Baranja; konkurentnost

Hrčak ID: 123491

URI
https://hrcak.srce.hr/123491

Posjeta: 2.987 *