hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji

Franka Krajnović ; Zadarska županija, Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb

Puni tekst: hrvatski, pdf (385 KB) str. 93-106 preuzimanja: 262* citiraj
APA 6th Edition
Krajnović, F. (2014). Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (1), 93-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/124773
MLA 8th Edition
Krajnović, Franka. "Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 50, br. 1, 2014, str. 93-106. https://hrcak.srce.hr/124773. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Krajnović, Franka. "Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 50, br. 1 (2014): 93-106. https://hrcak.srce.hr/124773
Harvard
Krajnović, F. (2014). 'Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50(1), str. 93-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/124773 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Krajnović F. Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 09.12.2019.];50(1):93-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/124773
IEEE
F. Krajnović, "Implementacija preventivnog programa metodologijom upravljanja projektnim ciklusom u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.50, br. 1, str. 93-106, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/124773. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
Opijanje, pušenje, ovisnosti o opojnim drogama, agresivnost, nezdrava prehrana i nedovoljna tjelesna aktivnost samo su neki od problema koje ugrožavaju zdravlje školske populacije. Društvena usmjerenost na problematiku ovisnosti u Hrvatskoj značajno je vidljivija od 2010. godine kada se u većini hrvatskih županija, uključujući i Zadarsku županiju, donose županijski planovi za zdravlje. Odabir ovisnosti za javnozdravstveni prioritet s jasno definiranom potrebom mobilizacije cjelokupne zajednice dovela je do primjene učinkovitijih intervencija u borbi protiv ovisnosti pri čemu je uloga škole od ključne važnosti. Cilj ovog rada je prikazati metodologiju implementacije preventivnog programa Trening životnih vještina u kurikulume osnovnih škola u Zadarskoj županiji te definirati neke smjernice u borbi protiv ovisnosti. Jedinstvena i u praksi potvrđena metodologija Upravljanja projektnim ciklusom (Project Cycle Management/PCM) korištena u implementaciji preventivnog programa mogla bi nastavnicima i teoretičarima iz područja odgoja i obrazovanja te donositeljima odluka u zajednici biti praktičan vodič za provedbu kvalitetnih intervencija u borbi protiv ovisnosti.

Ključne riječi
implementacija; kurikulum; ovisnost; prevencija; zajednica

Hrčak ID: 124773

URI
https://hrcak.srce.hr/124773

[engleski]

Posjeta: 453 *