hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Stavovi budućih učitelja o evaluaciji sveučilišne nastave

Snježana Dubovicki

Fulltext: english, pdf (145 KB) pages 126-137 downloads: 414* cite
APA 6th Edition
Dubovicki, S. (2014). ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES. Život i škola, LX (31), 126-137. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125301
MLA 8th Edition
Dubovicki, Snježana. "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES." Život i škola, vol. LX, no. 31, 2014, pp. 126-137. https://hrcak.srce.hr/125301. Accessed 18 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Dubovicki, Snježana. "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES." Život i škola LX, no. 31 (2014): 126-137. https://hrcak.srce.hr/125301
Harvard
Dubovicki, S. (2014). 'ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES', Život i škola, LX(31), pp. 126-137. Available at: https://hrcak.srce.hr/125301 (Accessed 18 October 2021)
Vancouver
Dubovicki S. ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES. Život i škola [Internet]. 2014 [cited 2021 October 18];LX(31):126-137. Available from: https://hrcak.srce.hr/125301
IEEE
S. Dubovicki, "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES", Život i škola, vol.LX, no. 31, pp. 126-137, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125301. [Accessed: 18 October 2021]

Abstracts
Rad se bavi evaluacijom sveučilišne nastave koja predstavlja sustavno praćenje i prikupljanje informacija o spoznajnom, doživljajnom i psihomotornom aspektu jednako kao i biološkom, socijalnom i samo-aktualizacijskom u svrhu iznošenja povratne informacije o uspješnosti nastavnoga procesa. Praćenje je proces koji se odvija istovremeno s realizacijom pa ga je ponekad teško promatrati izdvojeno iz nastavnoga procesa. Pri evaluaciji sveučilišne nastave moguće je koristiti se različitim evaluacijskim postupcima koji mogu pridonijeti kvaliteti.
Istraživanjem se nastojalo utvrditi doživljavaju li studenti pozitivno evaluaciju sveučilišne nastave te koliko prethodna iskustva o evaluaciji (osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj) imaju utjecaj na njihovo mišljenje o važnosti evaluacije u sveučilišnoj nastavi, a istraženo je i koliko su studenti iskreni u odgovorima. Osim navedenoga, nastojalo se istražiti treba li evaluacija biti kreativno osmišljena.
Za obradu podataka upotrijebljena je kvantitativna metodologija, čiji su rezultati prikazani tablično i grafički. Ispitivanjem je obuhvaćeno 111 ispitanika, budućih učitelja pete godine Učiteljskoga fakulteta u Osijeku.
Istraživanje je pokazalo da su se studenti s evaluacijom nastave rjeđe susretali u dosadašnjem osnovnoškolskom (90,1%) i srednjoškolskom (89,1%) obrazovanju. Značajan podatak proizlazi iz studentskih odgovora u kojima navode da je evaluaciju potrebno provoditi u sveučilišnoj nastavi (83,9%). Studenti su se u najvećem postotku (99,1%) izjasnili kako je potrebno evaluaciju sveučilišne nastave kreativno osmisliti

Keywords
didaktika; sveučilišna nastava; sumativna evaluacija; formativna evaluacija; budući učitelji

Hrčak ID: 125301

URI
https://hrcak.srce.hr/125301

[english] [german]

Visits: 886 *