hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi budućih učitelja o evaluaciji sveučilišne nastave

Snježana Dubovicki

Puni tekst: engleski, pdf (145 KB) str. 126-137 preuzimanja: 414* citiraj
APA 6th Edition
Dubovicki, S. (2014). ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES. Život i škola, LX (31), 126-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125301
MLA 8th Edition
Dubovicki, Snježana. "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES." Život i škola, vol. LX, br. 31, 2014, str. 126-137. https://hrcak.srce.hr/125301. Citirano 19.10.2021.
Chicago 17th Edition
Dubovicki, Snježana. "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES." Život i škola LX, br. 31 (2014): 126-137. https://hrcak.srce.hr/125301
Harvard
Dubovicki, S. (2014). 'ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES', Život i škola, LX(31), str. 126-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125301 (Datum pristupa: 19.10.2021.)
Vancouver
Dubovicki S. ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES. Život i škola [Internet]. 2014 [pristupljeno 19.10.2021.];LX(31):126-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125301
IEEE
S. Dubovicki, "ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS TOWARDS EVALUATION OF UNIVERSITY COURSES", Život i škola, vol.LX, br. 31, str. 126-137, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125301. [Citirano: 19.10.2021.]

Sažetak
Rad se bavi evaluacijom sveučilišne nastave koja predstavlja sustavno praćenje i prikupljanje informacija o spoznajnom, doživljajnom i psihomotornom aspektu jednako kao i biološkom, socijalnom i samo-aktualizacijskom u svrhu iznošenja povratne informacije o uspješnosti nastavnoga procesa. Praćenje je proces koji se odvija istovremeno s realizacijom pa ga je ponekad teško promatrati izdvojeno iz nastavnoga procesa. Pri evaluaciji sveučilišne nastave moguće je koristiti se različitim evaluacijskim postupcima koji mogu pridonijeti kvaliteti.
Istraživanjem se nastojalo utvrditi doživljavaju li studenti pozitivno evaluaciju sveučilišne nastave te koliko prethodna iskustva o evaluaciji (osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj) imaju utjecaj na njihovo mišljenje o važnosti evaluacije u sveučilišnoj nastavi, a istraženo je i koliko su studenti iskreni u odgovorima. Osim navedenoga, nastojalo se istražiti treba li evaluacija biti kreativno osmišljena.
Za obradu podataka upotrijebljena je kvantitativna metodologija, čiji su rezultati prikazani tablično i grafički. Ispitivanjem je obuhvaćeno 111 ispitanika, budućih učitelja pete godine Učiteljskoga fakulteta u Osijeku.
Istraživanje je pokazalo da su se studenti s evaluacijom nastave rjeđe susretali u dosadašnjem osnovnoškolskom (90,1%) i srednjoškolskom (89,1%) obrazovanju. Značajan podatak proizlazi iz studentskih odgovora u kojima navode da je evaluaciju potrebno provoditi u sveučilišnoj nastavi (83,9%). Studenti su se u najvećem postotku (99,1%) izjasnili kako je potrebno evaluaciju sveučilišne nastave kreativno osmisliti

Ključne riječi
didaktika; sveučilišna nastava; sumativna evaluacija; formativna evaluacija; budući učitelji

Hrčak ID: 125301

URI
https://hrcak.srce.hr/125301

[engleski] [njemački]

Posjeta: 886 *