hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Obrazovni izazovi za buduće generacije

Renata Marinković

Puni tekst: engleski, pdf (140 KB) str. 191-204 preuzimanja: 1.660* citiraj
APA 6th Edition
Marinković, R. (2014). EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS. Život i škola, LX (31), 191-204. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125305
MLA 8th Edition
Marinković, Renata. "EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS." Život i škola, vol. LX, br. 31, 2014, str. 191-204. https://hrcak.srce.hr/125305. Citirano 19.10.2021.
Chicago 17th Edition
Marinković, Renata. "EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS." Život i škola LX, br. 31 (2014): 191-204. https://hrcak.srce.hr/125305
Harvard
Marinković, R. (2014). 'EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS', Život i škola, LX(31), str. 191-204. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125305 (Datum pristupa: 19.10.2021.)
Vancouver
Marinković R. EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS. Život i škola [Internet]. 2014 [pristupljeno 19.10.2021.];LX(31):191-204. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125305
IEEE
R. Marinković, "EDUCATIONAL CHALLENGES FOR FUTURE GENERATIONS", Život i škola, vol.LX, br. 31, str. 191-204, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125305. [Citirano: 19.10.2021.]

Sažetak
U radu se razmatra stanje postojećega obrazovnog sustava u suvremenim društvenim uvjetima, našim i inozemnim. Ujedno se tretira pitanje naše nepripremljenosti (na svim mogućim razinama) za utjecaje stranih „interesenata“. Poseban interes vezan je uz moguće inoviranje sveučilišne nastave uz kvalitetni aktivni angažman sveučilišnih nastavnika, ali i studenata.
Istraživačka pitanja konkretiziraju se preko interdisciplinarnoga i internacionalnog pristupa i orijentacije. Načelo interaktivnosti između nastavnika i studenata u visokom obrazovanju pitanje je jamstva kvalitetne izvedbe i korektne promocije značaja intelektualnosti. Posebna težina pridaje se sustavnosti profesionalnoga razvoja i usavršavanja nastavnika te odgovarajućega utjecaja na socijalne, mentalne i emocionalne kompetencije studenata. Iz toga proizlazi ukazivanje na potrebu intenzivnijega razvoja sveučilišnog visokog obrazovanja – profesora, asistenata i studenata preko programskih, organizacijskih, komuni-kacijskih i drugih oblika djelovanja.
Metodološki, spoznajama pomažu pokazatelji inozemnih i domaćih istraživanja te usporedna analiza podataka čiji rezultati egzaktno pokazuju činjenično stanje u visokom obrazovanju. Na osnovi takvih pokazatelja vidljive su i implikacije, nekontrolirano uključene, u praksu sveučilišne nastave i njezinih rezultata

Ključne riječi
interaktivnost; interdisciplinarnost; internacionalna iskustva; profesionalni razvoj; sveučilišna nastava; visoko obrazovanje

Hrčak ID: 125305

URI
https://hrcak.srce.hr/125305

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.210 *