hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj

Lari Hadelan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8499-0771 ; Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Svetošimunska cesta 25, Zagreb
Magdalena Zrakić ; Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Svetošimunska cesta 25, Zagreb
Anja Matić ; Desprimski put 9, 10257 Brezovica

Fulltext: croatian, pdf (375 KB) pages 1-7 downloads: 1.335* cite
APA 6th Edition
Hadelan, L., Zrakić, M. & Matić, A. (2014). Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj. Agroeconomia Croatica, 4 (1), 1-7. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125548
MLA 8th Edition
Hadelan, Lari, et al. "Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj." Agroeconomia Croatica, vol. 4, no. 1, 2014, pp. 1-7. https://hrcak.srce.hr/125548. Accessed 28 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Hadelan, Lari, Magdalena Zrakić and Anja Matić. "Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj." Agroeconomia Croatica 4, no. 1 (2014): 1-7. https://hrcak.srce.hr/125548
Harvard
Hadelan, L., Zrakić, M., and Matić, A. (2014). 'Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj', Agroeconomia Croatica, 4(1), pp. 1-7. Available at: https://hrcak.srce.hr/125548 (Accessed 28 July 2021)
Vancouver
Hadelan L, Zrakić M, Matić A. Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj. Agroeconomia Croatica [Internet]. 2014 [cited 2021 July 28];4(1):1-7. Available from: https://hrcak.srce.hr/125548
IEEE
L. Hadelan, M. Zrakić and A. Matić, "Višekriterijska ocjena najvećih tvrtki prehrambene industrije u Hrvatskoj", Agroeconomia Croatica, vol.4, no. 1, pp. 1-7, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125548. [Accessed: 28 July 2021]

Abstracts
Cilj rada je višekriterijski ocijeniti i rangirati vodeće tvrtke iz sektora prehrambene industrije u Hrvatskoj. U tu je svrhu korištena analiza rezultata za 2012. godinu preuzetih iz financijskih izvješća tvrtki. Financijski pokazatelji dopunjeni su tržišnom ocjenom poduzeća temeljenoj na prepoznatljivosti poduzeća i njegovih tržišnih marki. Svi navedeni pokazatelji povezani su u sintetsku (zbrojnu) ocjenu pomoću višekriterijske metode Analitycal Hierarchy Process (AHP), čime je omogućeno uspoređivanje i rangiranje analiziranih tvrtki. Unatoč nešto slabijim tržišnim ocjenama, najboljom je hrvatskom tvrtkom u 2012. ocijenjen PIK Vrbovec, prvenstveno zbog visoke profitabilnosti i ostalih financijskih pokazatelja.

Keywords
prehrambena industrija; financijski pokazatelj; tržište; višekriterijska analiza; AHP

Hrčak ID: 125548

URI
https://hrcak.srce.hr/125548

[english]

Visits: 2.068 *