APA 6th Edition Swaminathan, N., Rathinavel, N., Duraisamy, S. & Karuppanan, G. (2014). Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja. Građevinar, 66 (07.), 635-642. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125586
MLA 8th Edition Swaminathan, Nithya, et al. "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja." Građevinar, vol. 66, no. 07., 2014, pp. 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586. Accessed 23 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Swaminathan, Nithya, Nithyanandhan Rathinavel, Senthurkumar Duraisamy and Gunasekaran Karuppanan. "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja." Građevinar 66, no. 07. (2014): 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586
Harvard Swaminathan, N., et al. (2014). 'Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja', Građevinar, 66(07.), pp. 635-642. Available at: https://hrcak.srce.hr/125586 (Accessed 23 January 2021)
Vancouver Swaminathan N, Rathinavel N, Duraisamy S, Karuppanan G. Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja. Građevinar [Internet]. 2014 [cited 2021 January 23];66(07.):635-642. Available from: https://hrcak.srce.hr/125586
IEEE N. Swaminathan, N. Rathinavel, S. Duraisamy and G. Karuppanan, "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja", Građevinar, vol.66, no. 07., pp. 635-642, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125586. [Accessed: 23 January 2021]
APA 6th Edition Swaminathan, N., Rathinavel, N., Duraisamy, S. & Karuppanan, G. (2014). Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar, 66 (07.), 635-642. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/125586
MLA 8th Edition Swaminathan, Nithya, et al. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar, vol. 66, no. 07., 2014, pp. 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586. Accessed 23 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Swaminathan, Nithya, Nithyanandhan Rathinavel, Senthurkumar Duraisamy and Gunasekaran Karuppanan. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar 66, no. 07. (2014): 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586
Harvard Swaminathan, N., et al. (2014). 'Design of vehicle actuated signal using simulation', Građevinar, 66(07.), pp. 635-642. Available at: https://hrcak.srce.hr/125586 (Accessed 23 January 2021)
Vancouver Swaminathan N, Rathinavel N, Duraisamy S, Karuppanan G. Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar [Internet]. 2014 [cited 2021 January 23];66(07.):635-642. Available from: https://hrcak.srce.hr/125586
IEEE N. Swaminathan, N. Rathinavel, S. Duraisamy and G. Karuppanan, "Design of vehicle actuated signal using simulation", Građevinar, vol.66, no. 07., pp. 635-642, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/125586. [Accessed: 23 January 2021]
Abstracts U većini gradova u Indiji koriste se semafori s fiksnom duljinom ciklusa, a promet se regulira ručno u satima vršnog prometa. Strategije koje se sada koriste u indijskim gradovima ne omogućuju bitno smanjenje vremena kašnjenja vozila. Prometno-ovisno upravljanje prometom omogućuje primjenu strategija za trenutno usklađivanje sa stvarnim uvjetima u prometu. Simulacijski model za gradnju cestovne arterije u Chennai-ju razvijen je primjenom prometno-ovisnog sustava upravljanja prometom koji otkriva prisustvo vozila na raskrižju i u skladu s time mijenja duljinu ciklusa. Rezultati simulacije uspoređeni su s postojećim stanjem da bi se uočile prednosti prometno-ovisnog upravljanja.