hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KOGNITIVNE TEORIJE UČENJA KAO OSNOVA ZA DIDAKTIČKO METAPROGRAMIRANJE

Wojciech Walat ; Sveučilište u Rzeszowu, Rzeszow, Poljska

Puni tekst: engleski, pdf (418 KB) str. 145-149 preuzimanja: 775* citiraj
APA 6th Edition
Walat, W. (2014). COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING. Informatologia, 47 (2-3), 145-149. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125807
MLA 8th Edition
Walat, Wojciech. "COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING." Informatologia, vol. 47, br. 2-3, 2014, str. 145-149. https://hrcak.srce.hr/125807. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
Walat, Wojciech. "COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING." Informatologia 47, br. 2-3 (2014): 145-149. https://hrcak.srce.hr/125807
Harvard
Walat, W. (2014). 'COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING', Informatologia, 47(2-3), str. 145-149. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125807 (Datum pristupa: 20.09.2020.)
Vancouver
Walat W. COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING. Informatologia [Internet]. 2014 [pristupljeno 20.09.2020.];47(2-3):145-149. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125807
IEEE
W. Walat, "COGNITIVE THEORIES OF LEARNING AS THE BASIS FOR DIDACTIC METAPROGRAMMING", Informatologia, vol.47, br. 2-3, str. 145-149, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125807. [Citirano: 20.09.2020.]

Sažetak
Uveo sam pojam didaktičkog metaprogramiranja na račun potrebe da "se ide dalje" od krute i formirane behaviorističke tradicije načina obrazovnih programa. U skladu sa razumijevanjem prefiksa meta što znači: iznad, nakon, gore, uključujući, među prema ukazuje se slijed ili varijabilnost nečega. Prihvaćeno je u informatici da je metaprogramiranje tehnika koja omogućuje program za izradu ili izmjenu kodova drugih programa (ili vlastitih) tijekom njihovog djelovanja. Stoga je didaktičko metaprogramiranje ono koje uključuje funkcije svih studenata i nastavnika programa, stvarajući dosljedan hipermedijalni obrazovni prostor. To je moguće zahvaljujući korištenju hipermedija.

Ključne riječi
didaktičko meta-programiranje; kognitivna teorija, konstruktivistička teorija, hipermediji

Hrčak ID: 125807

URI
https://hrcak.srce.hr/125807

[engleski]

Posjeta: 1.336 *