hrcak mascot   Srce   HID

Media, culture and public relations, Vol.5 No.2 Rujan 2014.

Izvorni znanstveni članak

PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE

Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (513 KB) str. 161-170 preuzimanja: 245* citiraj
APA 6th Edition
Sindik, J. (2014). PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE. Media, culture and public relations, 5 (2), 161-170. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/127959
MLA 8th Edition
Sindik, Joško. "PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE." Media, culture and public relations, vol. 5, br. 2, 2014, str. 161-170. https://hrcak.srce.hr/127959. Citirano 23.09.2018.
Chicago 17th Edition
Sindik, Joško. "PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE." Media, culture and public relations 5, br. 2 (2014): 161-170. https://hrcak.srce.hr/127959
Harvard
Sindik, J. (2014). 'PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE', Media, culture and public relations, 5(2), str. 161-170. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/127959 (Datum pristupa: 23.09.2018.)
Vancouver
Sindik J. PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE. Media, culture and public relations [Internet]. 30.09.2014. [pristupljeno 23.09.2018.];5(2):161-170. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/127959
IEEE
J. Sindik, "PRIMJENA TEORIJE RAZLOŽNE AKCIJE U ANALIZI KORIŠTENJA INTERNETA KOD STUDENATA U OBRAZOVNE SVRHE", Media, culture and public relations, vol.5, br. 2, str. 161-170, rujan 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/127959. [Citirano: 23.09.2018.]

Sažetak
Primjenom teorije razložne akcije, glavni cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova, od toga 29 s druge i 26 s treće godine studija. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost, a jedinstvene glavne komponente svakog od upitnika tumače od 32 % do 66 % ukupne varijance. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a Zagreb najniže. Niti jedna razlika u aspektima korištenja interneta nije statistički značajna niti za dobnu grupu, ni za grad studiranja, niti za sredinu iz koje studenti potječu.

Ključne riječi
Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost

Hrčak ID: 127959

URI
https://hrcak.srce.hr/127959

[engleski]

Posjeta: 481 *