hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Word Formation and the Discourse of Advertising

Kristian Lewis   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9202-9702 ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje
Barbara Štebih Golub   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2192-2947 ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje

Puni tekst: hrvatski, pdf (928 KB) str. 133-147 preuzimanja: 1.048* citiraj
APA 6th Edition
Lewis, K. i Štebih Golub, B. (2014). Tvorba riječi i reklamni diskurs. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (1), 133-147. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/128131
MLA 8th Edition
Lewis, Kristian i Barbara Štebih Golub. "Tvorba riječi i reklamni diskurs." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol. 40, br. 1, 2014, str. 133-147. https://hrcak.srce.hr/128131. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Lewis, Kristian i Barbara Štebih Golub. "Tvorba riječi i reklamni diskurs." Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 40, br. 1 (2014): 133-147. https://hrcak.srce.hr/128131
Harvard
Lewis, K., i Štebih Golub, B. (2014). 'Tvorba riječi i reklamni diskurs', Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40(1), str. 133-147. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/128131 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Lewis K, Štebih Golub B. Tvorba riječi i reklamni diskurs. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje [Internet]. 2014 [pristupljeno 15.11.2019.];40(1):133-147. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128131
IEEE
K. Lewis i B. Štebih Golub, "Tvorba riječi i reklamni diskurs", Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, vol.40, br. 1, str. 133-147, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/128131. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
This paper presents the results of research conducted using a corpus of radio and television commercials and advertising texts gathered from 2009 to 2013. The main points of interest of the paper are word-formation processes used to create the messages of the advertisements. Analysis of the corpus showed that graphoderivation and blending were used in order to create a sense of wonder in the recipients of the message of the advertisements. According to their place in the lexicon, words created for this purpose are called advertising occasionalism.

Ključne riječi
word formation; the discourse of advertising; graphoderivatives; blends; occasionalisms in advertisements

Hrčak ID: 128131

URI
https://hrcak.srce.hr/128131

[hrvatski]

Posjeta: 1.469 *