Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Usporedba ex catedra i računalno potpomognutih metoda i tehnika poučavanja: politika nastavne prakse

Marina Dobrota ; Faculty of Organizational Sciences, University of Belgrade
Slađana Benković ; Faculty of Organizational Sciences, University of Belgrade


Puni tekst: hrvatski pdf 310 Kb

str. 91-108

preuzimanja: 482

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 310 Kb

str. 91-108

preuzimanja: 548

citiraj


Sažetak

Na visokoškolskim institucijama u Srbiji poučavanje se još uvijek oslanja na tradicionalne ex catedra metode, većinom se temelji na usvajanju činjeničnoga znanja, čime se studenti obeshrabruju od sudjelovanja u procesu učenja i poduzimanja inicijative. Cilj ovoga rada jest uputiti na upotrebu tradicionalnog ex catedra poučavanja u usporedbi s računalno potpomognutim metodama i tehnikama poučavanja. Smatra se da sposobnosti nastavnika ovise o njihovu poznavanju različitih metoda i tehnika poučavanja, znanja stranoga jezika i upotrebe informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Analiza rezultata potvrdila je da se nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na akademska zvanja: iskusniji nastavnici (izvanredni i redoviti profesori) češće se koriste tradicionalnim metodama od njihovih mlađih kolega. Općenito, svi bi nastavnici trebali uključiti moderne trendove u svoje stilove poučavanja, s obzirom na to da se tradicionalne metode i tehnike koriste češće od onih računalno potpomognutih.

Ključne riječi

metode poučavanja; računalno potpomognuto poučavanje; sveučilišta u Srbiji; tehnike poučavanja; tradicionalno ex catedra poučavanje

Hrčak ID:

129528

URI

https://hrcak.srce.hr/129528

Datum izdavanja:

7.10.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.932 *