hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika

Jakob Patekar   ORCID icon orcid.org/0000-0001-7371-0087 ; Osnovna škola Pećine, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (308 KB) str. 67-81 preuzimanja: 990* citiraj
APA 6th Edition
Patekar, J. (2014). Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika. Metodički ogledi, 21 (1), 67-81. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129798
MLA 8th Edition
Patekar, Jakob. "Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika." Metodički ogledi, vol. 21, br. 1, 2014, str. 67-81. https://hrcak.srce.hr/129798. Citirano 22.09.2021.
Chicago 17th Edition
Patekar, Jakob. "Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika." Metodički ogledi 21, br. 1 (2014): 67-81. https://hrcak.srce.hr/129798
Harvard
Patekar, J. (2014). 'Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika', Metodički ogledi, 21(1), str. 67-81. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129798 (Datum pristupa: 22.09.2021.)
Vancouver
Patekar J. Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika. Metodički ogledi [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.09.2021.];21(1):67-81. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129798
IEEE
J. Patekar, "Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika", Metodički ogledi, vol.21, br. 1, str. 67-81, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129798. [Citirano: 22.09.2021.]

Sažetak
U ovome se radu razmatraju razvojna obilježja djece srednjega djetinjstva u kontekstu nastave stranoga jezika. Srednje djetinjstvo započinje oko šeste i završava oko jedanaeste godine života. Te se krajnje vremenske točke u hrvatskome obrazovnom sustavu poklapaju s polaskom u osnovnu školu te s prelaskom iz razredne nastave u predmetnu pa stoga o tome razdoblju govorimo i kao o ranoj školskoj dobi. Nastava u toj dobi zahtijeva uvažavanje posebnosti koje proizlaze iz obilježja kognitivnoga, emocionalnoga i socijalnoga razvoja djece u srednjemu djetinjstvu. U radu se donosi jedanaest posebnosti koje proizlaze iz gore spomenutih obilježja, a za svaku se posebnost daju jasne implikacije za učenje i poučavanje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi.

Ključne riječi
srednje djetinjstvo; razvojna obilježja; učenje i poučavanje stranoga jezika; rano učenje stranoga jezika

Hrčak ID: 129798

URI
https://hrcak.srce.hr/129798

[engleski]

Posjeta: 1.647 *