hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje

Zrinjka Stančić
Lelia Kiš-Glavaš
Ljiljana Igrić

Puni tekst: hrvatski, pdf (8 MB) str. 143-152 preuzimanja: 624* citiraj
APA 6th Edition
Stančić, Z., Kiš-Glavaš, L. i Igrić, Lj. (2001). Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2), 143-152. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/12480
MLA 8th Edition
Stančić, Zrinjka, et al. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 37, br. 2, 2001, str. 143-152. https://hrcak.srce.hr/12480. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Stančić, Zrinjka, Lelia Kiš-Glavaš i Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 37, br. 2 (2001): 143-152. https://hrcak.srce.hr/12480
Harvard
Stančić, Z., Kiš-Glavaš, L., i Igrić, Lj. (2001). 'Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37(2), str. 143-152. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/12480 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Stančić Z, Kiš-Glavaš L, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2001 [pristupljeno 07.12.2019.];37(2):143-152. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/12480
IEEE
Z. Stančić, L. Kiš-Glavaš i Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.37, br. 2, str. 143-152, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/12480. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Proces edukacijske integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja u redovnim školama u Republici Hrvatskoj provodi se više od dva desetljeća. Rezultati znanstvenih istraživanja kao i analiza stanja u praksi ukazuju na prisustvo, ali i načine prevladavanja brojnih teškoća koje usporavaju njihovo uspješno provođenje.Jedna od značajnih pretpostavki uspješne edukacijske integracije je stručno usavršavanje učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama. U skladu s navedenim može se ustvrditi da je dodiplomski studij učitelja za takav rad neophodan. S ciljem prevladavanja teškoća koje su svakodnevno prisutne u razredima u koje su uključeni učenici usporenog kognitivnog razvoja kreirana je, primjenjena i praćena učinkovitost dodatnog programa za stručno usavršavanje učitelja pod nazivom " Edukacija učitelja za integraciju učenika s posebnim potrebama."
Rezultati ovog istraživanja dobiveni su na temelju 98 ispitanih učitelja te pokazuju kako odluka učitelja o potrebi dodatnog stručnog usavršavanja značajno ovisi i o stavu učitelja prema poučavanju.

Ključne riječi
edukacijska integracija; učenici s posebnim potrebama; dodatno stručno usvršavanje učitelja; program edukacije učitelja

Hrčak ID: 12480

URI
https://hrcak.srce.hr/12480

[engleski]

Posjeta: 1.665 *