Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mirjana Borota Popovska ; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje
Marija Topuzovska orcid id orcid.org/0000-0001-6069-5690 ; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje
Vasil Popovski ; Institute for Sociological, Political and Juridical Research- Skopje


Puni tekst: hrvatski pdf 1.227 Kb

str. 31-40

preuzimanja: 265

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.227 Kb

str. 31-40

preuzimanja: 234

citiraj


Sažetak

Budući da je cjeloživotno učenje prepoznato je kao jedan od prioriteta potreba za pojedinca, organizacije i društva i mnogo različitih metoda učenja, tehnika i aktivnosti se stalno stvara i primjenjuje za izgradnju i razvoj potrebnih znanja, vještina i kompetencija, pitanje koje se nameće je: Kakav oblik cjeloživotnog učenja je najprikladniji za najbolju prilagodbu na brze promjene u 21.stoljeću u svijetu rada? Ili više specifično: Što ljudi misle i / ili očekuju od cjeloživotnog učenja, tako da se može smatrati učinkovito i najprikladnije? Za tu je svrhu, ovaj rad dijeli saznanja iz istraživanja provedenog na studentima postdiplomskog studija Upravljanje ljudskim resursima u okvirima Instituta za sociološka, politička i pravna istraživanja kao formalni tip obrazovanja i dio cjeloživotnog učenja u području organizacijskih / poslovnih studija.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; vještine i kompetencije; promjene u 21. stoljeću; svijet rada

Hrčak ID:

130232

URI

https://hrcak.srce.hr/130232

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.057 *