hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse

Marijana Vrančić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9286-6650 ; Osnovna škola Prečko, Zagreb, Hrvatska
Sandra Lovrenčić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7249-8990 ; Osnovna škola Prečko, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (284 KB) str. 46-53 preuzimanja: 968* citiraj
APA 6th Edition
Vrančić, M. i Lovrenčić, S. (2013). Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse. Učenje za poduzetništvo, 3 (2), 46-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130392
MLA 8th Edition
Vrančić, Marijana i Sandra Lovrenčić. "Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse." Učenje za poduzetništvo, vol. 3, br. 2, 2013, str. 46-53. https://hrcak.srce.hr/130392. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Vrančić, Marijana i Sandra Lovrenčić. "Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse." Učenje za poduzetništvo 3, br. 2 (2013): 46-53. https://hrcak.srce.hr/130392
Harvard
Vrančić, M., i Lovrenčić, S. (2013). 'Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse', Učenje za poduzetništvo, 3(2), str. 46-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130392 (Datum pristupa: 22.10.2021.)
Vancouver
Vrančić M, Lovrenčić S. Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse. Učenje za poduzetništvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2021.];3(2):46-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130392
IEEE
M. Vrančić i S. Lovrenčić, "Inovacije u radu učeničkih zadruga : Primjer dobre prakse", Učenje za poduzetništvo, vol.3, br. 2, str. 46-53, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130392. [Citirano: 22.10.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (284 KB) str. 46-53 preuzimanja: 442* citiraj
APA 6th Edition
Vrančić, M. i Lovrenčić, S. (2013). . Učenje za poduzetništvo, 3 (2), 46-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130392
MLA 8th Edition
Vrančić, Marijana i Sandra Lovrenčić. "." Učenje za poduzetništvo, vol. 3, br. 2, 2013, str. 46-53. https://hrcak.srce.hr/130392. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Vrančić, Marijana i Sandra Lovrenčić. "." Učenje za poduzetništvo 3, br. 2 (2013): 46-53. https://hrcak.srce.hr/130392
Harvard
Vrančić, M., i Lovrenčić, S. (2013). '', Učenje za poduzetništvo, 3(2), str. 46-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130392 (Datum pristupa: 22.10.2021.)
Vancouver
Vrančić M, Lovrenčić S. . Učenje za poduzetništvo [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2021.];3(2):46-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130392
IEEE
M. Vrančić i S. Lovrenčić, "", Učenje za poduzetništvo, vol.3, br. 2, str. 46-53, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130392. [Citirano: 22.10.2021.]

Sažetak
Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i opće obvezno obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi predvidio je uvođenje poduzetničke kompetencije kao međupredmetne teme u odgojno obrazovni sustav. U ovom članku autorice opisuju rad učeničke zadruge s naglašenim ciljem učenja za poduzetništvo. Zadruga je osnovana na dugogodišnjoj tradiciji zadrugarstva u našim osnovnim školama, ali sa suvremenim pristupom i inovacijama koje odgovaraju potrebama današnjih učenika. Polazeći od ideje „Učenje, rad i život zajedno“ voditelji zadruge organizirali su suradnički rad u međusobno ovisnim timovima od kojih svaki obavlja po jednu fazu proizvodnje čime se na kraju zaokružuje proces proizvodnje i prodaje. Tako su osigurani uvjeti za aktivno učenje, slični onima u pravom poduzeću. Iskorak iz tradicijskih okvira načinjen je i u izboru osnovne djelatnosti koja potječe iz područja IKT za razliku od dugogodišnje orijentacije na područje etnologije, tradicijske proizvodnje i ekologije. Glavni proizvod zadruge je e-slikovnica s dodatnim obrazovnim sadržajima za osnovne škole. Proizvodi zadruge, osim na sajmovima, prodaju se i u veleprodaji za poznatog kupca što je, također, novost u radu osnovnoškolskih zadruga

Ključne riječi
učenička zadruga; poduzetnička kompetencija; učenje radeći; iskustveno učenje

Hrčak ID: 130392

URI
https://hrcak.srce.hr/130392

[engleski]

Posjeta: 1.929 *