Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Maja Ljubić ; SEECEL
Efka Heder ; SEECEL
Ivana Batarelo Kokić ; University of Split


Puni tekst: engleski pdf 304 Kb

str. 66-72

preuzimanja: 757

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 304 Kb

str. 66-72

preuzimanja: 235

citiraj


Sažetak

U radu je dan prikaz rezultata kvantitativnog dijela istraživanja studije strateškog pilotiranja instrumenta za poduzetničko učenje koje je razvio istraživački tima SEECELa. Instrument je pilotiran u 31 osnovnoj školi u osam zemalja s ciljem ostvarivanja ishoda učenja, stručne izobrazbe nastavnika i zaposlenika u upravi škola koje rade po različitim kuriklumima. Europski kompetencijski okvir temelji se na Bloomovoj taksonomiji obrazovnih ciljeva te sadrži tri domene učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotornu. Prilikom određivanja poduzetničkih kompetencija stručnjaka u osnovnim školama, istraživači su koristili upitnik putem kojeg su se mjerili ishodi vezani uz poduzetničku kompetenciju. Jedan dio upitnika je bio usmjeren isključivo na procjenu znanja iz područja poduzetništva (kognitivna domena – niže razine učenja), dok je drugi dio upitnika bio usmjeren na procjenu stavova prema poduzetništvu. Faktorska analiza varijabli putem kojih su se procjenjivali stavovi o poduzetništvu rezultirala je s dvije skale. Prva skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u kognitivnoj domeni (više razine učenja), s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0,853. Druga skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u afektivnoj domeni, s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0,892. Visoke vrijednosti koeficijenta konzistentnosti dokaz su vrijednosti upitnika za procjenu poduzetničke kompetencije te su dane smjernice za korištenje upitnika u daljnjim istraživanjima.

Ključne riječi

Hrčak ID:

130395

URI

https://hrcak.srce.hr/130395

Datum izdavanja:

1.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.495 *