Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Motivacija studenata za učenje stranih jezika

Antonela Šimunović ; Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 953 Kb

str. 216-227

preuzimanja: 894

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 953 Kb

str. 216-227

preuzimanja: 893

citiraj


Sažetak

Polazeći od činjenice da je Europska komisija identificirala znanje stranih jezika i poduzetništvo kao dvije od osam kompetencija ključnih ne samo za osobni rast i razvoj, nego i za osiguravanje zapošljivosti na sve konkurentnijem tržištu rada, autorica u ovom radu prikazuje na koji su način te dvije kompetencije međusobno povezane te istražuje percepciju važnosti znanja stranih jezika među studentima koji se obrazuju za poduzetništvo. Nadalje, prikazuje se utjecaj osobnih stavova te subjektivne percepcije važnosti i korisnosti znanja određenog stranog jezika na stjecanje jezične kompetencije. Osim toga, autorica istražuje razloge eventualne nemotiviranosti ili nedovoljne motiviranosti studenata za učenje stranih jezika te istražuje postoji li razlika u motivaciji prilikom učenja engleskog jezika u odnosu na njemački jezik. Podatci su prikupljeni pomoću upitnika u kojem su studenti odgovarali na različite tvrdnje služeći se Likertovom skalom od pet stupnjeva, a rezultati su obrađeni deskriptivnom statističkom analizom.

Ključne riječi

strani jezici; poduzetništvo; motivacija; studenti

Hrčak ID:

130407

URI

https://hrcak.srce.hr/130407

Datum izdavanja:

1.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.944 *