hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju

Jasmina Džinić ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 1003-1036 preuzimanja: 544* citiraj
APA 6th Edition
Džinić, J. (2012). Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju. Hrvatska i komparativna javna uprava, 12 (4), 1003-1036. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130477
MLA 8th Edition
Džinić, Jasmina. "Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 12, br. 4, 2012, str. 1003-1036. https://hrcak.srce.hr/130477. Citirano 28.02.2020.
Chicago 17th Edition
Džinić, Jasmina. "Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju." Hrvatska i komparativna javna uprava 12, br. 4 (2012): 1003-1036. https://hrcak.srce.hr/130477
Harvard
Džinić, J. (2012). 'Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju', Hrvatska i komparativna javna uprava, 12(4), str. 1003-1036. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130477 (Datum pristupa: 28.02.2020.)
Vancouver
Džinić J. Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2012 [pristupljeno 28.02.2020.];12(4):1003-1036. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130477
IEEE
J. Džinić, "Nagrade u javnom sektoru – podizanje kvalitete kroz natjecanje i suradnju", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.12, br. 4, str. 1003-1036, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130477. [Citirano: 28.02.2020.]

Sažetak
Interes za pitanje kvalitete u javnoj upravi posebno dolazi do izražaja tijekom zadnjih 30-ak godina, i to zbog pojave doktrine novog javnog menadžmenta i promijenjene uloge građana spram uprave. U radu se problematizira koncept kvalitete, razlike koje u tom pogledu postoje između javnog i privatnog sektora, s posebnim naglaskom na specifičnosti javnog sektora i kompleksnost vrijednosti koje bi on trebao njegovati. Središnji dio rada posvecen je nagradama u javnom sektoru, kao jednom od mogućih instrumenata za podizanje kvalitete kroz ostvarivanje dviju funkcija – natjecanja i suradnje putem učenja iz tuđeg iskustva. Autorica navodi i nedostatke nagrađivanja te opisuje povijesni razvoj i klasifikaciju nagrada u javnom sektoru. Prikazuju se i analiziraju dvije europske nagrade za kvalitetu te nacionalne nagrade u zemljama članicama EU. Budući da u Hrvatskoj ne postoji nagrađivanje namijenjeno isključivo organizacijama javnog sektora, predlaže se njihovo uvođenje uz navođenje kriterija kojima bi se pritom trebalo voditi.

Ključne riječi
kvaliteta – javni sektor; javne usluge; novi javni menadžment, nagrade – EFQM Excellence Award; European Public Sector Award (EPSA)

Hrčak ID: 130477

URI
https://hrcak.srce.hr/130477

Posjeta: 826 *