hrcak mascot   Srce   HID

Ekonomska misao i praksa, No. 2, 2014.

Prethodno priopćenje

ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE

Barbara Puh   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8454-0762 ; Sveučilište u Dubrovniku

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 483-506 preuzimanja: 1.310* citiraj
APA 6th Edition
Puh, B. (2014). ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE. Ekonomska misao i praksa, (2), 483-506. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130850
MLA 8th Edition
Puh, Barbara. "ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2014, str. 483-506. https://hrcak.srce.hr/130850. Citirano 21.03.2019.
Chicago 17th Edition
Puh, Barbara. "ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2014): 483-506. https://hrcak.srce.hr/130850
Harvard
Puh, B. (2014). 'ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 483-506. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130850 (Datum pristupa: 21.03.2019.)
Vancouver
Puh B. ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.03.2019.];(2):483-506. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130850
IEEE
B. Puh, "ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 483-506, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130850. [Citirano: 21.03.2019.]

Sažetak
Destinacijski imidž te čimbenici koji na njega utječu postaju sve važniji za turističke destinacije uzimajući u obzir sve veću konkurenciju koja vlada na međunarodnom turističkom tržištu. Budući da se turistička potražnja povećava iz godine u godinu, pred destinacije se stavlja potreba iznalaženja novih načina privlačenja turista. Istraživanja pokazuju da imidž destinacije postaje jedan od ključnih čimbenika izbora određene destinacije. Cilj ovog rada je, koristeći kombinaciju strukturiranog i nestrukturiranog pristupa mjerenju, definirati čimbenike koji utječu na destinacijski imidž. Istraživanje je provedeno u gradu Dubrovniku Hrvatska, na uzorku od 705 turista. Rezultati dobiveni metodom modeliranja strukturnih jednadžbi pokazuju da su za percepciju imidža Dubrovnika osobito važni prirodni resursi, elementi turističkog odmora i rekreacije, elementi društvenog okruženja, ekonomski faktori te atmosfera
mjesta. Rezultati dobiveni nestrukturiranim pristupom mjerenju pokazuju da se, između ostalih atrakcija, povijesna jezgra grada te gradske zidine smatraju determinirajućim čimbenicima diferencijacije imidža grada Dubrovnika.

Ključne riječi
percipirani imidž; mjerenje destinacijskog imidža; Dubrovnik

Hrčak ID: 130850

URI
https://hrcak.srce.hr/130850

Posjeta: 1.760 *