Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ČIMBENICI PERCIPIRANOG IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE

Barbara Puh orcid id orcid.org/0000-0002-8454-0762 ; Sveučilište u Dubrovniku


Puni tekst: hrvatski pdf 1.572 Kb

str. 483-506

preuzimanja: 3.045

citiraj


Sažetak

Destinacijski imidž te čimbenici koji na njega utječu postaju sve važniji za turističke destinacije uzimajući u obzir sve veću konkurenciju koja vlada na međunarodnom turističkom tržištu. Budući da se turistička potražnja povećava iz godine u godinu, pred destinacije se stavlja potreba iznalaženja novih načina privlačenja turista. Istraživanja pokazuju da imidž destinacije postaje jedan od ključnih čimbenika izbora određene destinacije. Cilj ovog rada je, koristeći kombinaciju strukturiranog i nestrukturiranog pristupa mjerenju, definirati čimbenike koji utječu na destinacijski imidž. Istraživanje je provedeno u gradu Dubrovniku Hrvatska, na uzorku od 705 turista. Rezultati dobiveni metodom modeliranja strukturnih jednadžbi pokazuju da su za percepciju imidža Dubrovnika osobito važni prirodni resursi, elementi turističkog odmora i rekreacije, elementi društvenog okruženja, ekonomski faktori te atmosfera
mjesta. Rezultati dobiveni nestrukturiranim pristupom mjerenju pokazuju da se, između ostalih atrakcija, povijesna jezgra grada te gradske zidine smatraju determinirajućim čimbenicima diferencijacije imidža grada Dubrovnika.

Ključne riječi

percipirani imidž; mjerenje destinacijskog imidža; Dubrovnik

Hrčak ID:

130850

URI

https://hrcak.srce.hr/130850

Datum izdavanja:

17.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.411 *