hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA

Vanja Živoder
Maja Kolega   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8202-4617 ; Veleučilište VERN', Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (259 KB) str. 589-610 preuzimanja: 534* citiraj
APA 6th Edition
Živoder, V. i Kolega, M. (2014). RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA. Ekonomska misao i praksa, (2), 589-610. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130854
MLA 8th Edition
Živoder, Vanja i Maja Kolega. "RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2014, str. 589-610. https://hrcak.srce.hr/130854. Citirano 21.07.2019.
Chicago 17th Edition
Živoder, Vanja i Maja Kolega. "RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2014): 589-610. https://hrcak.srce.hr/130854
Harvard
Živoder, V., i Kolega, M. (2014). 'RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 589-610. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130854 (Datum pristupa: 21.07.2019.)
Vancouver
Živoder V, Kolega M. RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.07.2019.];(2):589-610. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130854
IEEE
V. Živoder i M. Kolega, "RAZLIKE IZMEĐU STUDENATA I STUDENTICA U IDENTIFIKACIJI S OSOBINAMA USPJEŠNIH PODUZETNIKA/CA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 589-610, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130854. [Citirano: 21.07.2019.]

Sažetak
Sve se više žena odlučuje za bavljenje poduzetništvom. Unatoč tome, poduzetništvo se i dalje smatra pretežno muškom domenom. Karakteristike uspješnih poduzetnika uglavnom se opisuju maskulinim karakteristikama i može se pretpostaviti da to obeshrabruje žene za poduzetničku karijeru.
Cilj ovoga rada je provjeriti u kojoj mjeri se studenti i studentice ekonomskih smjerova identificiraju sa slikom uspješnih poduzetnika. U istraživanju je sudjelovalo 300 studenata i studentica ekonomskog usmjerenja. Koristilo se prevedenim Scheinin deskriptivnim indeksom (SDI) za opisivanje sebe i osobina uspješnih poduzetnika. Rezultati istraživanja ukazuju da studentice i studenti slijede rodne stereotipe pri prepoznavanju vlastitih osobina. Nadalje, postoji pozitivna povezanost karakteristika s kojima se identificiraju studenti i osobina uspješnih poduzetnika. S druge strane, nema značajne povezanosti karakteristika s kojima se identificiraju studentice i karakteristika uspješnih poduzetnika. Studenti i studentice vrlo slično procjenjuju obilježja uspješnih poduzetnika i to uglavnom maskulinim obilježjima. To potvrđuje nalaze prethodnih istraživanja.

Ključne riječi
poduzetništvo; karakteristike; rodne razlike; rodna identifikacija

Hrčak ID: 130854

URI
https://hrcak.srce.hr/130854

Posjeta: 827 *