APA 6th Edition Ljutić, T., Gros Popović, D. i Šikman Ljutić, Z. (2014). Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2), 30-42. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130958
MLA 8th Edition Ljutić, Tomislav, et al. "Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 50, br. 2, 2014, str. 30-42. https://hrcak.srce.hr/130958. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition Ljutić, Tomislav, Danijela Gros Popović i Zagorka Šikman Ljutić. "Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 50, br. 2 (2014): 30-42. https://hrcak.srce.hr/130958
Harvard Ljutić, T., Gros Popović, D., i Šikman Ljutić, Z. (2014). 'Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50(2), str. 30-42. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130958 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver Ljutić T, Gros Popović D, Šikman Ljutić Z. Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2014 [pristupljeno 09.12.2019.];50(2):30-42. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130958
IEEE T. Ljutić, D. Gros Popović i Z. Šikman Ljutić, "Selektivne perceptivno-motoričke, glazbenoritmičke stimulacije i grafomotorna aktivnost djeteta s cerebralnom paralizom", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.50, br. 2, str. 30-42, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130958. [Citirano: 09.12.2019.]
Sažetak U okviru holističke sinteze suvremenih doktrina u ranoj razvojnoj rehabilitaciji, rehabilitacijskoj medicini, sofrologiji i rehabilitacijskim znanostima u širem smislu, prikazana je inovativna metoda analitičko-sinestezijske stimulacije (protokoli za terapiju i evaluaciju) u cilju funkcionalne psihomotorne reedukacije djeteta s cerebralnom paralizom u četiri studije slučaja. Definirana je polazna hipoteza prema kojoj selektivne perceptivno-motoričke i glazbeno-ritmičke stimulacije utječu na razvoj neuroloških lančanih reakcija (neurological chain reactions) u sljedećim područjima: a) razvoj samoinduciranog pokreta; b) aktivnost voljnog kretanja i c) doživljaj estetskog užitka u subjekta. Analiza tendencija promjena u prostorno-vremenskoj orijentaciji, usklađivanju posture i pokreta, te voljnoj grafomotornoj aktivnosti (u okviru kontrolne i eksperimentalne procedure istraživanja), provedena je na osnovi 36 kontroliranih varijabli, te kompleksne informatičko - statističke analize (INDIFF). U svrhu procjene korišteni su mjerni instrumenti Gibsonov spiralni labirint, Beery test vizuomotorne integracije i Analitičko sinestezijska matrica za vođenje pokreta. Istraživanje je provedeno kroz 11-17 točaka procjene. Rezultati pokazuju značajne promjene kod svih ispitanika na varijablama vizuomotorne integracije Beery testa te varijablama grafomotorne reprodukcije kruga i kvadrata nakon primjene terapijskog programa, te je konstatirana vrijednost koncipiranog kliničkog modela analitičkosinestezijske metode uz primjenu selektivnih perceptivno-motoričkih i glazbeno-ritmičkih stimulacija u grafomotornoj aktivnosti djeteta s cerebralnom paralizom.