APA 6th Edition Milković, V., Jankovich, D. i Lisjak, D. (2014). A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons. Tehnički vjesnik, 21 (6), 1433-1437. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/131338
MLA 8th Edition Milković, Vili, et al. "A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons." Tehnički vjesnik, vol. 21, br. 6, 2014, str. 1433-1437. https://hrcak.srce.hr/131338. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Milković, Vili, Dennis Jankovich i Dragutin Lisjak. "A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons." Tehnički vjesnik 21, br. 6 (2014): 1433-1437. https://hrcak.srce.hr/131338
Harvard Milković, V., Jankovich, D., i Lisjak, D. (2014). 'A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons', Tehnički vjesnik, 21(6), str. 1433-1437. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/131338 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Milković V, Jankovich D, Lisjak D. A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons. Tehnički vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 04.03.2021.];21(6):1433-1437. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/131338
IEEE V. Milković, D. Jankovich i D. Lisjak, "A contribution to research on the cause of axle assembly expansions of exploited freight wagons", Tehnički vjesnik, vol.21, br. 6, str. 1433-1437, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/131338. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Željeznički kotač je zajedno s osovinom jedan od kritičnih dijelova koji su neophodni sigurnom pogonu teretnih vagona. U eksploataciji su kotači teretnih vagona izloženi velikim toplinskim zagrijavanjima koja su uzrok naprezanjima i mogućem mehaničkom lomu te geometrijskim trošenjima uslijed kočenja, posebno kad se ono izvodi izravno preko kočnih papuča. Ovaj rad daje prikaz rezultata istraživanja uzroka proširenja osovinskih sklopova vagona Hrvatskih željeznica. Rezultati pokazuju da proširenja razmaka kotača izvan dopuštenih granica ovise jednim dijelom o zaostalim vlačnim naprezanjima u samim kotačima te o promjeru kotača. Kao optimalna statistička metoda povezanosti ovih pojava pokazala se multiregresijska analiza. Analizirajući kvarove zbog proširenja kotača po serijama vagona, izdvojene su serije s najvećom frekvencijom kvarova, čiji je glavni uzročnik proizvođač kočne opreme A.