hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Razumijevanje frazema kod hrvatskih učenika engleskoga jezika: Kontekst, kompozicionalnost i dob kao činitelji

Jasmina Jelčić ; Univerza v Ljubljani

Puni tekst: engleski, pdf (286 KB) str. 373-393 preuzimanja: 923* citiraj
APA 6th Edition
Jelčić, J. (2014). Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors. Jezikoslovlje, 15 (2-3), 373-393. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/131367
MLA 8th Edition
Jelčić, Jasmina. "Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors." Jezikoslovlje, vol. 15, br. 2-3, 2014, str. 373-393. https://hrcak.srce.hr/131367. Citirano 22.09.2021.
Chicago 17th Edition
Jelčić, Jasmina. "Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors." Jezikoslovlje 15, br. 2-3 (2014): 373-393. https://hrcak.srce.hr/131367
Harvard
Jelčić, J. (2014). 'Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors', Jezikoslovlje, 15(2-3), str. 373-393. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/131367 (Datum pristupa: 22.09.2021.)
Vancouver
Jelčić J. Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors. Jezikoslovlje [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.09.2021.];15(2-3):373-393. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/131367
IEEE
J. Jelčić, "Croatian EFL learners’ comprehension of idiom use: Context, decomposability and age factors", Jezikoslovlje, vol.15, br. 2-3, str. 373-393, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/131367. [Citirano: 22.09.2021.]

Sažetak
Brojni činitelji utječu na razumijevanje frazema u kontekstu učenja stranoga jezika. Oni su, između ostalog, dob, kontekst, poznavanje frazema te njegova kompozicionalnost (stupanj podložnosti frazema semantičkoj analizi pojedinih sastavnica). Istraživanje u kojem su korištena pitanja višestrukog izbora i Likertova skala provedeno je kako bi se utvrdio način na koji hrvatski učenici engleskoga jezika sa različitih obrazovnih razina (osnovna, sekundarna, preddiplomska, diplomska) razumijevaju frazeme te koji činitelji više utječu na njihovo razumijevanje, odnosno postoje li među činiteljima zamjetne razlike u utjecaju. Svrha ovoga rada je utvrditi smjer poučavanja figurativnog jezika u kontekstu poučavanja stranoga jezika nadograđujući postojeće znanje o činiteljima koji doprinose razumijevanju frazema.

Ključne riječi
razumijevanje frazema; kompozicionalnost; engleski; hrvatski; rečenični kontekst

Hrčak ID: 131367

URI
https://hrcak.srce.hr/131367

[engleski]

Posjeta: 1.361 *