hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Kritički, kulturni i višemodalni pristupi pjesmi kao književnome tekstu u učenju jezika

Victor Kennedy ; University of Maribor – Department of English and American Studies, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (304 KB) str. 295-310 preuzimanja: 2.020* citiraj
APA 6th Edition
Kennedy, V. (2014). Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning. Libri et liberi, 3 (2), 295-310. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/132483
MLA 8th Edition
Kennedy, Victor. "Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning." Libri et liberi, vol. 3, br. 2, 2014, str. 295-310. https://hrcak.srce.hr/132483. Citirano 27.01.2020.
Chicago 17th Edition
Kennedy, Victor. "Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning." Libri et liberi 3, br. 2 (2014): 295-310. https://hrcak.srce.hr/132483
Harvard
Kennedy, V. (2014). 'Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning', Libri et liberi, 3(2), str. 295-310. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/132483 (Datum pristupa: 27.01.2020.)
Vancouver
Kennedy V. Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning. Libri et liberi [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.01.2020.];3(2):295-310. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/132483
IEEE
V. Kennedy, "Critical, Cultural and Multimodal Approaches to Using Song as Literature in Language Learning", Libri et liberi, vol.3, br. 2, str. 295-310, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/132483. [Citirano: 27.01.2020.]

Sažetak
U radu se donosi pregled novije znanstvene i stručne literature o uporabi književnosti u riječima pjesama kako bi se pomoglo učenicima engleskoga kao stranoga jezika da unaprijede svoj izgovor, rječnik, gramatičku točnost, jezičnu kompetenciju i samopouzdanje, motivaciju, poznavanje kulture, empatiju i objektivnost, kao i književnu svjesnost. Književni i višemodalni materijali mogu pomoći promicanju boljega razumijevanja kulturne podloge ciljnoga jezika, što također vodi boljemu razumijevanju konteksta, dijalekata i idioma u jezičnoj uporabi izvornih govornika. Uspješnost učenja jezika potencijalno je veća ako se učenicima ponude materijali u kojima nalaze zadovoljstvo i ako pritom iskuse neposrednu korist od učenja. Stoga se učiteljima preporuča poticanje primjene vještina usvojenih na nastavi jezika u drugim predmetima. Rad uključuje i analizu pojedinačnoga slučaja popularne pjesme „Let It Go“ iz nedavnoga Disneyeva filma Frozen, kojom se ilustriraju navedena načela.

Ključne riječi
engleski kao strani jezik; jezik i kultura; književnost i glazba; riječi pjesama

Hrčak ID: 132483

URI
https://hrcak.srce.hr/132483

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.378 *