Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza obilježja hrvatskih potrošača generacije Y u potrošnji vina

Sanja Moralić
Irena Pandža Bajs


Puni tekst: hrvatski pdf 496 Kb

str. 1-16

preuzimanja: 574

citiraj


Sažetak

Marketing vina globalno je znatno razvijen, no u Hrvatskoj je tek u povojima. Uspješan marketing vina svakako zahtijeva temeljito poznavanje potrošača, dobru segmentaciju te različite aktivnosti prilagođene zahtjevima i očekivanjima različitih segmenata potrošača. Ovim radom utvrđena su obilježja potrošača generacije Y koja ih razlikuju od obilježja potrošača prethodnih generacija i istražena obilježja mladih hrvatskih potrošača vina. Analiza potrošačkih obilježja pokazuje da se hrvatski potrošači generacije Y odlikuju slabim znanjem o vinu, niskom razinom cjenovne osjetljivosti, niskom razinom osjetljivosti na prestiž, visokom razinom okrenutosti k hedonizmu te su po pitanju zaključivanja kvalitete vina na temelju njegove cijene neopredijeljena stava. Rezultati provedenoga istraživanja doprinose boljemu shvaćanju potreba, želja, motiva, obilježja i životnoga stila ove generacije te omogućuju vinskoj industriji putokaz za razvoj prikladne strategije za pridobivanje mladih potrošača generacije Y.

Ključne riječi

generacija Y; potrošnja vina; obilježja potrošača

Hrčak ID:

132979

URI

https://hrcak.srce.hr/132979

Datum izdavanja:

1.12.2014.

Posjeta: 1.508 *