Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

VRJEDNOVANJE PROGRAMA SPOLNOG ODGOJA S PEDAGOŠKOG STAJALIŠTA

Kornelija Mrnjaus ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci. Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 229 Kb

str. 293-320

preuzimanja: 2.271

citiraj


Sažetak

U radu se daje (pedagoški) osvrt na četvrti modul Zdravstvenog odgoja. Započinje se s definicijama ključnih pojmova, fazama spolnog razvoja djeteta te prikazom razvoja spolnog odgoja u Europi. Slijedi osvrt na bitne standarde spolnog odgoja uzimajući kao referentni model europske standarde spolnog odgoja. Predstavljene su i bitne odrednice kurikuluma spolnog odgoja u Hrvatskoj. U zaključnim promišljanjima daje se komparacija europskih standarda i hrvatskog kurikuluma spolnog odgoja te prijedlog elemenata koji bi trebali biti uzeti u obzir prilikom izrade i provedbe kurikuluma spolnog odgoja.

Ključne riječi

zdravstveni odgoj; spolni odgoj; spolni razvoj; pedagoško stanovište; standardi spolnog odgoja

Hrčak ID:

133736

URI

https://hrcak.srce.hr/133736

Datum izdavanja:

29.1.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.377 *