Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Stopljenice u internetskim reklamama

Slavica Grgić


Puni tekst: hrvatski pdf 225 Kb

str. 63-76

preuzimanja: 1.238

citiraj


Sažetak

U radu se analizira jezik internetskih reklamnih poruka i sve češća uporaba
stopljenica upravo u oglašavanju na internetu. Problematiziraju se načini poticanja
kupnje u krajnjih primatelja tih poruka. Na početku se određuje reklama,
a sljedeća poglavlja osvrću se na razmišljanja suvremenih jezikoslovaca o jeziku
interneta te problemima i prednostima koje je on iznjedrio. Ključno je objasniti
sve promjene koje su pogodovale nastanku takvih novotvorenica, a liberalan
medij poput interneta te globalizacija zasigurno su olakšali takve promjene.
Nakon toga određuje se pojam stopljenice i nazivlje vezano uz nju, koje
je još uvijek vrlo nedosljedno. Razumljivo je, dakako, jer je to suvremena tema
u hrvatskom jezikoslovlju, te se još uvijek mogu pronaći različiti nazivi za takvu
vrstu novotvorenica.
U glavnom dijelu rada objašnjavaju se i oprimjeruju tvorbeni obrasci stopljenica,
te se navode primjeri iz internetskog oglašavanja. Govori se i o problemima
koji nastaju pri definiranju stopljenica i njihovom proučavanju te o njihovim
stilskim obilježjima.

Ključne riječi

stopljenice; novotvorenice; reklame; blendovi; oglašavanje

Hrčak ID:

134920

URI

https://hrcak.srce.hr/134920

Datum izdavanja:

29.12.2014.

Posjeta: 1.976 *