Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

OBLIK I STRUKTURA POSLOVNOG PISMA

Ivana Vidak orcid id orcid.org/0000-0001-6889-4512 ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici


Puni tekst: hrvatski pdf 244 Kb

str. 79-82

preuzimanja: 61.829

citiraj


Sažetak

Svakodnevno poslovanje nezamislivo je bez komunikacije, bilo usmene bilo pismene. Cilj komunikacije je posredovati uspješno između dva sugovornika. Poseban osvrt će se dati na pismenu komunikaciju, kao vrstu komunikacije za koju je, da bi bila uspješna, potrebno, mnogo više vremena i razmišljanja nego što je to slučaj kod usmene komunikacije. U radu će se definirati poslovno pismo, kao prvi korak u uspostavi poslovne komunikacije te njegov sadržaj koji predstavlja obvezu i u pravnom smislu, pravila, struktura i vrste poslovnog pisma.

Ključne riječi

komunikacija; poslovno pismo; struktura poslovnog pisma; pravila pisanja poslovnog pisma

Hrčak ID:

134957

URI

https://hrcak.srce.hr/134957

Datum izdavanja:

26.6.2014.

Posjeta: 63.891 *