hrcak mascot   Srce   HID

Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol.5 No.1 Lipanj 2014.

Stručni rad

ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA

B. Skoko   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu / Veleučilište Vern
Maja Mihovilović ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu / Veleučilište Vern

Puni tekst: hrvatski, pdf (243 KB) str. 84-91 preuzimanja: 1.089* citiraj
APA 6th Edition
Skoko, B. i Mihovilović, M. (2014). ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA. Praktični menadžment, 5 (1), 84-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/134958
MLA 8th Edition
Skoko, B. i Maja Mihovilović. "ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA." Praktični menadžment, vol. 5, br. 1, 2014, str. 84-91. https://hrcak.srce.hr/134958. Citirano 18.10.2018.
Chicago 17th Edition
Skoko, B. i Maja Mihovilović. "ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA." Praktični menadžment 5, br. 1 (2014): 84-91. https://hrcak.srce.hr/134958
Harvard
Skoko, B., i Mihovilović, M. (2014). 'ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA', Praktični menadžment, 5(1), str. 84-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/134958 (Datum pristupa: 18.10.2018.)
Vancouver
Skoko B, Mihovilović M. ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA. Praktični menadžment [Internet]. 26.06.2014. [pristupljeno 18.10.2018.];5(1):84-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/134958
IEEE
B. Skoko i M. Mihovilović, "ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA", Praktični menadžment, vol.5, br. 1, str. 84-91, lipanj 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/134958. [Citirano: 18.10.2018.]

Sažetak
U današnje vrijeme odgovoran korporativni menadžment u sve većoj mjeri uviđa da poslovanje čiji je jedini cilj stjecanje profita, bez brige o društvu, okolini i svim interesno utjecajnim skupinama, ne može biti dugoročno održivo. Stoga društveno odgovorno poslovanje (DOP) danas postaje neizostavna strategija odgovornog i etičnog upravljanja korporacijom, što nije u proturječju s ostvarivanjem profita – sve se češće dokazuje da DOP pozitivno utječe na zadovoljstvo zaposlenika, pozitivnu percepciju kompanije u javnosti, sklonost proizvodima i uslugama kompanija koje su implementirale strategiju DOP-a, a posljedično i na povećanje dobiti. Zbog proaktivne prirode DOP-a korporativni odnosi s javnošću mogu igrati značajnu ulogu u uspostavljanju razumijevanja između korporacije i njenih javnosti, podižući svijest o potrebi etičnoga djelovanja i implementacije DOP-a te komunicirajući rezultate DOP-a javnostima. Uspjeh korporacije ovisi o odnosu koji ostvaruje s dionicima, a te je odnose moguće osnažiti definiranjem vlastite vizije, misije i vrijednosti, izgradnjom korporativne kulture, djelovanjem u skladu s njom te učenjem na temelju povratnih informacija koje kompanija dobiva od svojih javnosti. U tom segmentu poslovanja odnosi s javnošću, kao menadžerska funkcija, ispunjavaju svoju svrhu te nalaze svoju pozitivnu primjenu. U radu se kao primjer dobre prakse navodi slučaj kompanije KING ICT.

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; odnosi s javnošću; etički menadžment; poslovna etika

Hrčak ID: 134958

URI
https://hrcak.srce.hr/134958

Posjeta: 1.936 *