Skoči na glavni sadržaj

Recenzija, Prikaz slučaja

Brušenje talenta festivalskim programom

Anđela Vidović orcid id orcid.org/0000-0002-7241-5569 ; arteist.hr


Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb

preuzimanja: 365

citiraj


Sažetak

Određivanje kazališta trenutačno se temelji na dvjema oprekama – kazalištu kao mjestu radikalne pobune koje može i ne mora utjecati na stvarnost i kazalištu kao mjestu detektiranja problema. Od kazališta ne očekujem rješenje ili izbavljenje od trenutačne stvarnosti, jednako kao što ne očekujem da ono bude pokretačem društvenih promjena. U prvome me redu zasmetala prividna radikalnost u dijelu predstava u kojima zapravo nema kritičnosti, a problemi se razlažu na idejnoj, scenskoj i površnoj razini. Razvidno je da se kazalište ne može natjecati sa suvremenim medijima, no ono što svakako može jest graditi odnos, komunikaciju s publikom utemeljenu na međusobnom povjerenju. Nigdje drugdje čovjek ne prepoznaje tako dobro svoje strahove, nesigurnosti i težnje kao u glumcu čiji tekst živi tijekom predstave.

Ključne riječi

Hrčak ID:

135376

URI

https://hrcak.srce.hr/135376

Datum izdavanja:

24.2.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 753 *