hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga

Vedran Đulabić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2206-7391 ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 135-169 preuzimanja: 486* citiraj
APA 6th Edition
Đulabić, V. (2008). Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga. Hrvatska i komparativna javna uprava, 8 (1), 135-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/135596
MLA 8th Edition
Đulabić, Vedran. "Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 8, br. 1, 2008, str. 135-169. https://hrcak.srce.hr/135596. Citirano 24.02.2020.
Chicago 17th Edition
Đulabić, Vedran. "Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga." Hrvatska i komparativna javna uprava 8, br. 1 (2008): 135-169. https://hrcak.srce.hr/135596
Harvard
Đulabić, V. (2008). 'Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga', Hrvatska i komparativna javna uprava, 8(1), str. 135-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/135596 (Datum pristupa: 24.02.2020.)
Vancouver
Đulabić V. Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2008 [pristupljeno 24.02.2020.];8(1):135-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135596
IEEE
V. Đulabić, "Građani i javna uprava na primjeru Grada Zagreba: sudionici u demokratskom procesu ili korisnici usluga", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.8, br. 1, str. 135-169, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135596. [Citirano: 24.02.2020.]

Sažetak
Polazeći od društvene okoline upravne organizacije, autor analizira poboljšanje odnosa uprave s građanima kao najrelevantnijim dijelom društvenom okoline. S obzirom na to da taj odnos najsnažnije dolazi do izražaja u jedinicama lokalne samouprave, kao slučaj za analizu uzima se Grad Zagreb i poboljšanje odnosa gradskih upravnih tijela
s građanima. S obzirom na odnos prema građanima, poslovi gradskih upravnih tijela klasificiraju se u dvije osnovne skupine. Na jednoj su strani poslovi kojima se građanima pružaju određene javne usluge pa se građane percipira kao korisnike tih usluga. Druga kategorija poslova su poslovi strateškog odlučivanja za koje su građani subjekti demokratskog procesa zainteresirani za utjecaj na ishod pojedinih
javnih politika. Kao doktrinarno-teorijski temelj koristi se koncept javne vrijednosti i koncept upravljanja odnosima s korisnicima, a kao metodološki pristup koristi se analiza relevantnih propisa i podataka o kontaktima građana i uprave, kao i analiza sadržaja relevantnih web stranica

Ključne riječi
public administration; local self-government; environment of administrative organisations; public value; the City of Zagreb

Hrčak ID: 135596

URI
https://hrcak.srce.hr/135596

[engleski]

Posjeta: 748 *