hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA

Marija Matić

Puni tekst: hrvatski, pdf (561 KB) str. 167-181 preuzimanja: 1.207* citiraj
APA 6th Edition
Matić, M. (2014). IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA. Polemos, XVII (33-34), 167-181. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/135747
MLA 8th Edition
Matić, Marija. "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA." Polemos, vol. XVII, br. 33-34, 2014, str. 167-181. https://hrcak.srce.hr/135747. Citirano 23.07.2021.
Chicago 17th Edition
Matić, Marija. "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA." Polemos XVII, br. 33-34 (2014): 167-181. https://hrcak.srce.hr/135747
Harvard
Matić, M. (2014). 'IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA', Polemos, XVII(33-34), str. 167-181. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/135747 (Datum pristupa: 23.07.2021.)
Vancouver
Matić M. IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA. Polemos [Internet]. 2014 [pristupljeno 23.07.2021.];XVII(33-34):167-181. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135747
IEEE
M. Matić, "IMA LI POPULIZMA U HRVATSKOJ POLITICI? ANALIZA POLITIČKOG DJELOVANJA MILANA BANDIĆA I ŽELJKA KERUMA", Polemos, vol.XVII, br. 33-34, str. 167-181, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135747. [Citirano: 23.07.2021.]

Sažetak
U većini predstavničkih demokracija slijedom brojnih društvenih promjena dolazi do pojave populizma. Iako se etimološki radi o dva slična pojma, oni se ipak uvelike razlikuju. U današnje je vrijeme populizam postao dio demokracije, odnosno pojava koja ukazuje na njezinu krizu, i Hrvatska nije iznimka. Stoga se u ovom radu kvalitativnom analizom sadržaja pokušalo odgovoriti na pitanje možemo li govoriti o populizmu u Hrvatskoj. Analizirale su se poruke u novinskim člancima i plaćenim oglasima u Jutarnjem listu, Večernjem listu i Slobodnoj Dalmaciji tijekom kampanje za lokalne izbore 2009. i 2013. u slučaju Milana Bandića i Željka Keruma, kao i cjelokupne kampanje svakog od kandidata. Analiza je pokazala da u njihovim porukama i oglasima postoje svi indikatori populizma pa možemo zaključiti da u Hrvatskoj postoji populizam.

Ključne riječi
predstavnička demokracija; populizam; izborna kampanja; kvalitativna analiza sadržaja

Hrčak ID: 135747

URI
https://hrcak.srce.hr/135747

[engleski]

Posjeta: 1.934 *