hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01

STAVOVI NASTAVNICA I NASTAVNIKA GLAZBE O UTJECAJIMA GLAZBE I METODE POUČAVANJA

Vera Dopuđ ; Grammar School Pula
Marlena Plavšić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4035-6610 ; Juraj Dobrila University of Pula,

Puni tekst: engleski, pdf (375 KB) str. 0-0 preuzimanja: 540* citiraj
APA 6th Edition
Dopuđ, V. i Plavšić, M. (2014). MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS. Metodički obzori, 9(2014)2 (20), 0-0. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01
MLA 8th Edition
Dopuđ, Vera i Marlena Plavšić. "MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS." Metodički obzori, vol. 9(2014)2, br. 20, 2014, str. 0-0. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01. Citirano 20.09.2019.
Chicago 17th Edition
Dopuđ, Vera i Marlena Plavšić. "MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS." Metodički obzori 9(2014)2, br. 20 (2014): 0-0. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01
Harvard
Dopuđ, V., i Plavšić, M. (2014). 'MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS', Metodički obzori, 9(2014)2(20), str. 0-0. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01
Vancouver
Dopuđ V, Plavšić M. MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS. Metodički obzori [Internet]. 2014 [pristupljeno 20.09.2019.];9(2014)2(20):0-0. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01
IEEE
V. Dopuđ i M. Plavšić, "MUSIC TEACHERS’ OPINIONS ABOUT MUSICAL INFLUENCES AND THEIR TEACHING METHODS", Metodički obzori, vol.9(2014)2, br. 20, str. 0-0, 2014. [Online]. https://doi.org/10.32728/mo.09.2.2014.01

Sažetak
Glazbeno obrazovanje počiva na pretpostavci da glazba potiče razvoj kulture učenika i učenica. U vrijeme kada glazba prolazi kroz velike tehnološke promjene i postaje sve važnija u adolescenciji, potrebno je koristiti raznovrsnije metode da bi poučavanje glazbe bilo učinkovitije. Svrha istraživanja bila je istražiti stavove nastavnica i nastavnika glazbe o različitim utjecajima glazbe na razvoj opće i glazbene kulture učenica i učenika te ispitati koje metode poučavanja glazbe koriste u svom radu. Nastavnice i nastavnici glazbe (N = 45) ispunjavali su dva upitnika: jedan povezan s utjecajima slušanja glazbe i učenja o glazbi na kulturu učenica i učenika, a drugi povezan s metodičkim praksama koje primjenjuju u radu. Rezultati pokazuju pozitivne stavove nastavnica i nastavnika prema različitim utjecajima glazbe na opću i glazbenu kulturu učenika i učenica. Vjerojatno je za nastavnice i nastavnike glazbe ključno imati pozitivan stav o doprinosu glazbe razvoju djece i mladih. Primjena metoda poučavanja glazbe pokazuje da nastavnice i nastavnici koriste raznolike načine rada. Upotrebom različitih strategija mogu bolje zadovoljiti raznovrsne potrebe i stilove djece i mladih. Nađene su neke razlike s obzirom na to gdje i koliko su dugo nastavnice i nastavnici zaposlene/zaposleni.

Ključne riječi
nastavnici/nastavnice glazbe, stavovi; glazbeno obrazovanje; metode poučavanja glazbe; utjecaj na glazbenu kulturu; utjecaj na opću kulturu

Hrčak ID: 135777

URI
https://hrcak.srce.hr/135777

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 975 *