hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju

Toni Maglica ; Dom za djecu "Maestral", Split, Hrvatska
Dijana Jerković ; Ured za suzbijanje zlouporabe droga Vlade Republike Hrvatske, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (245 KB) pages 413-431 downloads: 3.034* cite
APA 6th Edition
Maglica, T. & Jerković, D. (2014). Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju. Školski vjesnik, 63 (3), 413-431. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/136090
MLA 8th Edition
Maglica, Toni and Dijana Jerković. "Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju." Školski vjesnik, vol. 63, no. 3, 2014, pp. 413-431. https://hrcak.srce.hr/136090. Accessed 3 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Maglica, Toni and Dijana Jerković. "Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju." Školski vjesnik 63, no. 3 (2014): 413-431. https://hrcak.srce.hr/136090
Harvard
Maglica, T., and Jerković, D. (2014). 'Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju', Školski vjesnik, 63(3), pp. 413-431. Available at: https://hrcak.srce.hr/136090 (Accessed 03 December 2021)
Vancouver
Maglica T, Jerković D. Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju. Školski vjesnik [Internet]. 2014 [cited 2021 December 03];63(3):413-431. Available from: https://hrcak.srce.hr/136090
IEEE
T. Maglica and D. Jerković, "Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju", Školski vjesnik, vol.63, no. 3, pp. 413-431, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/136090. [Accessed: 03 December 2021]

Abstracts
Škola uz obitelj ima ključnu ulogu u razvoju djeteta te je upravo školsko okruženje jedno od ključnih socijalizacijskih okruženja. U školskom okruženju djeca manifestiraju naučeno u svojem primarnom obiteljskom okruženju. U tom testiranju vlastitih snaga, ali i slabosti, školsko okruženje postaje mjesto na kojem se prvi put mogu manifestirati određene poteškoće u ponašanju. Kad je riječ o internaliziranim poremećajima u ponašanju, možemo kazati kako se oni teže uočavaju, teže su dostupni opažanju okoline i u školskom okruženju bivaju često puta zanemareni, a zbog svoje složenosti i kasne detekcije mogu prerasti u ponašanja koja su iznimno opasna za pojedinca i za njegovu okolinu. Ovim radom želi se doprinijeti dodatnom pojašnjavanju ove problematike, i to opisom samog fenomena kao i predstavljanjem postojećih istraživanja u svijetu i Hrvatskoj, uz svijest kako je riječ o metodološki neujednačenim istraživanjima i kako je za implementaciju preventivnih programa potrebna studija epidemioloških pokazatelja. Obrazložit će se zbog čega je uopće važno školsko okruženje i koji su to internalizirani poremećaji u ponašanju posebno prisutni kod učenika.

Keywords
epidemiologija; rizični čimbenici; zaštitni čimbenici

Hrčak ID: 136090

URI
https://hrcak.srce.hr/136090

[english]

Visits: 4.386 *