hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom

Ivana Batarelo Kokić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8830-6252 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Tamara Kisovar-Ivanda ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 501-514 preuzimanja: 649* citiraj
APA 6th Edition
Batarelo Kokić, I. i Kisovar-Ivanda, T. (2014). Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom. Školski vjesnik, 63 (4), 501-514. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/136107
MLA 8th Edition
Batarelo Kokić, Ivana i Tamara Kisovar-Ivanda. "Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom." Školski vjesnik, vol. 63, br. 4, 2014, str. 501-514. https://hrcak.srce.hr/136107. Citirano 19.11.2019.
Chicago 17th Edition
Batarelo Kokić, Ivana i Tamara Kisovar-Ivanda. "Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom." Školski vjesnik 63, br. 4 (2014): 501-514. https://hrcak.srce.hr/136107
Harvard
Batarelo Kokić, I., i Kisovar-Ivanda, T. (2014). 'Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom', Školski vjesnik, 63(4), str. 501-514. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/136107 (Datum pristupa: 19.11.2019.)
Vancouver
Batarelo Kokić I, Kisovar-Ivanda T. Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom. Školski vjesnik [Internet]. 2014 [pristupljeno 19.11.2019.];63(4):501-514. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136107
IEEE
I. Batarelo Kokić i T. Kisovar-Ivanda, "Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom", Školski vjesnik, vol.63, br. 4, str. 501-514, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/136107. [Citirano: 19.11.2019.]

Sažetak
U andragoškim teorijama postoji nesklad oko iskoristivosti andragoških načela u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom: jedni ih smatraju korisnima, a drugi smatraju da teorijski okvir područja obrazovanja odraslih ne pruža dovoljno smjernica za provedbu obrazovanja osoba s invaliditetom. Teorijski okvir cjeloživotnog učenja, kao važan dio suvremene andragoške teorije, osigurava dodatni prostor za pojašnjenje korisnosti informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom. U radu se razmatraju teorije upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom, a zatim se empirijski provjeravaju. Empirijska provjera potvrđuje pozitivan učinak teorije o korisnosti ICT tehnologije u obrazovanju osoba s invaliditetom. Glavni je doprinos ovog rada u novoj klasifikaciji uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologija u obrazovanju odraslih osoba s invaliditetom, u kojoj težište više nije na vrsti tehnologije ili poteškoće koju ima odrasla osoba s invaliditetom. Nova je klasifikacija utemeljena na: (1) sadržajima o kojima se uči i načinu na koji se uči u okruženju za obrazovanje odraslih, (2) pomagalima u učenju i poučavanju odraslih osoba s invaliditetom te (3) tehnologiji koja se rabi u radu osoba s invaliditetom.

Ključne riječi
andragoška teorija; informacijsko-komunikacijska tehnologija; odrasle osobe s invaliditetom

Hrčak ID: 136107

URI
https://hrcak.srce.hr/136107

[engleski]

Posjeta: 1.199 *