Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

MOGUĆNOSTI I NAČINI JAČANJA BRENDA DUBROVNIKA UZ POMOĆ FILMSKE INDUSTRIJE I ORGANIZIRANJA DOGAĐAJA

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 409 Kb

str. 175-191

preuzimanja: 2.610

citiraj


Sažetak

Rad se bavi fenomenom brendiranja destinacija i istražuje načine i mogućnosti jačanja brenda Dubrovnika, kao najpoznatije hrvatske i jedne od vodećih europskih turističkih destinacija. Uz analizu trenutačne prepoznatljivosti i aduta u privlačenju turista, autor naglasak stavlja na mogućnosti koje pruža filmska industrija pa istražuje potencijale u kreiranju i organiziranju događaja. Smatra kako se kvalitetno mogu iskoristiti filmovi i serije koje se snimaju u Dubrovniku za dodatno privlačenje pozornosti i filmski inducirani turizam. Međutim, potrebno je strateško upravljanje tim promotivnim aktivnostima kako bi Dubrovnik zadržao svoj kulturni i povijesni identitet, a da se pritom ne pretvori u filmsku kulisu. Autor također u kreiranju i organiziranju događaja, koji će privlačiti globalnu pozornost i biti komplementarnim imidžem Dubrovnika, vidi goleme mogućnosti u jačanju brenda grada i njegove okolice.

Ključne riječi

Dubrovnik; brend, promocija; filmski turizam; događaji

Hrčak ID:

136527

URI

https://hrcak.srce.hr/136527

Datum izdavanja:

23.12.2014.

Posjeta: 4.197 *