Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Marketinška dimenzija društveno odgovornog poslovanja

Dragana-Meggy Hubak


Puni tekst: hrvatski pdf 461 Kb

preuzimanja: 2.856

citiraj


Sažetak

Kroz utvrđivanje teorijskog okvira društveno odgovornog poslovanja, ovim radom je, uz integrativni
pristup, prikazana marketinška dimenzija tog poslovnog koncepta. Temeljem dodirnih točaka između
društveno odgovornog poslovanja i marketinga, stvorena je podloga za prikaz konkretnih aktivnosti koje
poduzeća može poduzeti ukoliko u potpunosti želi iskoristiti prednosti koje nosi integracija DOP-a u
strateški marketing.
Kako poslovne odluke donose članovi organizacije odnosno njeni zaposlenici, provedeno je konkluzivno
deskriptivno istraživanje koje je za cilj imalo utvrditi upoznatost studenata diplomskog studija
Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s konceptom DOP-a. Na uzorku od 145 ispitanika utvrđeno je kako
studenti nisu u potpunosti upoznati s akterima, područjima i načinima primjene DOP-a te ga ne vide kao
ključnu odrednicu svoje karijere. Nedovoljna zastupljenost DOP-a u obrazovnom programu Ekonomskog
fakulteta u Zagrebu indikativno ukazuje na budućnost takvog načina poslovanja u republici Hrvatskoj.
Zbog višestrukih uloga koje pojedinac ima u društvu, ovim radom naglasak nije stavljen na njegovu
potrošačku ulogu, već na njegovu ulogu društvenog aktera u okviru koje donosi i poslovne odluke u kojima
je element obrazovanja od velikog značaja.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; marketing; strateški marketing; uloga društvenog aktera; obrazovanje

Hrčak ID:

136961

URI

https://hrcak.srce.hr/136961

Datum izdavanja:

18.11.2010.

Posjeta: 4.053 *