Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

PARTNERSTVO OBITELJI I PREDŠKOLSKE USTANOVE KAO POTPORA RODITELJSTVU

Diana Nenadić Bilan ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Jadranka Matov


Puni tekst: hrvatski pdf 197 Kb

str. 123-135

preuzimanja: 1.650

citiraj


Sažetak

Složenost uvjeta u društvenom, političkom i gospodarskom području stvaraju nepovoljno ozračje u kojem se suvremena obitelj susreće s brojnim izazovima, a posebice roditelji u obnašanju svojih roditeljskih zadaća. Roditelji trebaju adekvatnu društvenu potporu i formalnih i neformalnih izvora društvene potpore. Kako bi se realizirao holistički pristup društvenoj potpori roditeljima, potrebno je uspostaviti partnerske odnose između roditelja i relevantnih čimbenika društvenog konteksta, odnosno integrirati sve sustave (zdravstvo, predškolski odgoj i obrazovanje, socijalnu skrb i civilni sektor) u funkciji potpore roditeljstvu. Tu posebnu zadaću imaju predškolske ustanove od kojih se očekuje prepoznavanje potreba djece i roditelja, kao i motiviranje i uključivanje roditelja u partnerske odnose s djelatnicima predškolskih ustanova.

Ključne riječi

rani i predškolski odgoj i obrazovanje; roditeljstvo; partnerstvo

Hrčak ID:

137247

URI

https://hrcak.srce.hr/137247

Datum izdavanja:

30.3.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.881 *