hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca

Krunoslav Nikodem ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Jasna Kudek Mirošević
Silvija Bunjevac Nikodem

Puni tekst: hrvatski, pdf (154 KB) str. 211-236 preuzimanja: 1.087* citiraj
APA 6th Edition
Nikodem, K., Kudek Mirošević, J. i Bunjevac Nikodem, S. (2014). INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca. Socijalna ekologija, 23 (3), 211-236. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137657
MLA 8th Edition
Nikodem, Krunoslav, et al. "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca." Socijalna ekologija, vol. 23, br. 3, 2014, str. 211-236. https://hrcak.srce.hr/137657. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition
Nikodem, Krunoslav, Jasna Kudek Mirošević i Silvija Bunjevac Nikodem. "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca." Socijalna ekologija 23, br. 3 (2014): 211-236. https://hrcak.srce.hr/137657
Harvard
Nikodem, K., Kudek Mirošević, J., i Bunjevac Nikodem, S. (2014). 'INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca', Socijalna ekologija, 23(3), str. 211-236. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137657 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver
Nikodem K, Kudek Mirošević J, Bunjevac Nikodem S. INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca. Socijalna ekologija [Internet]. 2014 [pristupljeno 24.01.2021.];23(3):211-236. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137657
IEEE
K. Nikodem, J. Kudek Mirošević i S. Bunjevac Nikodem, "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca", Socijalna ekologija, vol.23, br. 3, str. 211-236, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137657. [Citirano: 24.01.2021.]

Sažetak
U radu se analizira utjecaj korištenja interneta na svakodnevne obaveze djece. Rad se temelji na analizi rezultata empirijskog istraživanja o korištenju interneta provedenog u ožujku 2013. godine u jednoj osnovnoj školi u Zagrebu. Istraživanje je provedeno usmenom anketom (grupno anketiranje) na učenicima viših razreda (N=272). Korištenje interneta analizira se pomoću sljedećih pokazatelja: način i učestalost pristupa internetu, svakodnevno korištenje, postojanje kontrole roditelja, postojanje i pridržavanje dogovora s roditeljima o korištenju interneta i najčešće korišteni sadržaji na internetu. Pod „svakodnevnim obavezama“ djece u radu se podrazumijevaju učenje i pisanje zadaća izvan škole te obavljanje nekih kućanskih poslova. U radu se polazi od opće hipoteze da korištenje internetom predstavlja važnu aktivnost u svakodnevnom životu djece koja, između ostalog, utječe i na količinu vremena posvećenog ispunjavanju svakodnevnih obaveza. U pregledu i analizi osnovnih rezultata istraživanja navedeni pokazatelji analiziraju se s obzirom na spol, dob i razred ispitanika. U radu se postavlja i više radnih hipoteza na kojima se temelji analiza utjecaja korištenja interneta na svakodnevne obaveze djece. Rezultati analize potvrđuju veći dio radnih hipoteza, dok manji dio radnih hipoteza nije potvrđen.

Ključne riječi
internet; djeca; obaveze; učenje; kućanski poslovi

Hrčak ID: 137657

URI
https://hrcak.srce.hr/137657

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.140 *