APA 6th Edition Nikodem, K., Kudek Mirošević, J. i Bunjevac Nikodem, S. (2014). INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca. Socijalna ekologija, 23 (3), 211-236. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/137657
MLA 8th Edition Nikodem, Krunoslav, et al. "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca." Socijalna ekologija, vol. 23, br. 3, 2014, str. 211-236. https://hrcak.srce.hr/137657. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition Nikodem, Krunoslav, Jasna Kudek Mirošević i Silvija Bunjevac Nikodem. "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca." Socijalna ekologija 23, br. 3 (2014): 211-236. https://hrcak.srce.hr/137657
Harvard Nikodem, K., Kudek Mirošević, J., i Bunjevac Nikodem, S. (2014). 'INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca', Socijalna ekologija, 23(3), str. 211-236. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/137657 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver Nikodem K, Kudek Mirošević J, Bunjevac Nikodem S. INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca. Socijalna ekologija [Internet]. 2014 [pristupljeno 24.01.2021.];23(3):211-236. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137657
IEEE K. Nikodem, J. Kudek Mirošević i S. Bunjevac Nikodem, "INTERNET I SVAKODNEVNE OBAVEZE DJECE. Analiza povezanosti korištenja interneta i svakodnevnih obaveza zagrebačkih osnovnoškolaca", Socijalna ekologija, vol.23, br. 3, str. 211-236, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/137657. [Citirano: 24.01.2021.]
Sažetak U radu se analizira utjecaj korištenja interneta na svakodnevne obaveze djece. Rad se temelji na analizi rezultata empirijskog istraživanja o korištenju interneta provedenog u ožujku 2013. godine u jednoj osnovnoj školi u Zagrebu. Istraživanje je provedeno usmenom anketom (grupno anketiranje) na učenicima viših razreda (N=272). Korištenje interneta analizira se pomoću sljedećih pokazatelja: način i učestalost pristupa internetu, svakodnevno korištenje, postojanje kontrole roditelja, postojanje i pridržavanje dogovora s roditeljima o korištenju interneta i najčešće korišteni sadržaji na internetu. Pod „svakodnevnim obavezama“ djece u radu se podrazumijevaju učenje i pisanje zadaća izvan škole te obavljanje nekih kućanskih poslova. U radu se polazi od opće hipoteze da korištenje internetom predstavlja važnu aktivnost u svakodnevnom životu djece koja, između ostalog, utječe i na količinu vremena posvećenog ispunjavanju svakodnevnih obaveza. U pregledu i analizi osnovnih rezultata istraživanja navedeni pokazatelji analiziraju se s obzirom na spol, dob i razred ispitanika. U radu se postavlja i više radnih hipoteza na kojima se temelji analiza utjecaja korištenja interneta na svakodnevne obaveze djece. Rezultati analize potvrđuju veći dio radnih hipoteza, dok manji dio radnih hipoteza nije potvrđen.