hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909

Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje

Janez Benedičič ; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Janez Krek ; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Vilko Leben ; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Gusztav Velez Vorös ; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Tadej Beravs ; University of Ljubljana, Faculty of Electrical Engineering, Tržaška cesta 25, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Simon Potočnik ; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Roman Žavbi ; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Laboratory for Engineering Design - LECAD, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 431-441 preuzimanja: 231* citiraj
APA 6th Edition
Benedičič, J., Krek, J., Leben, V., Velez Vorös, G., Beravs, T., Potočnik, S. i Žavbi, R. (2015). Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje. Tehnički vjesnik, 22 (2), 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
MLA 8th Edition
Benedičič, Janez, et al. "Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909. Citirano 18.06.2019.
Chicago 17th Edition
Benedičič, Janez, Janez Krek, Vilko Leben, Gusztav Velez Vorös, Tadej Beravs, Simon Potočnik i Roman Žavbi. "Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Harvard
Benedičič, J., et al. (2015). 'Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 431-441. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Vancouver
Benedičič J, Krek J, Leben V, Velez Vorös G, Beravs T, Potočnik S i sur. Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.06.2019.];22(2):431-441. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
IEEE
J. Benedičič, et al., "Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 431-441, 2015. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 431-441 preuzimanja: 244* citiraj
APA 6th Edition
Benedičič, J., Krek, J., Leben, V., Velez Vorös, G., Beravs, T., Potočnik, S. i Žavbi, R. (2015). Development of an automatic marketplace using virtual collaboration. Tehnički vjesnik, 22 (2), 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
MLA 8th Edition
Benedičič, Janez, et al. "Development of an automatic marketplace using virtual collaboration." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909. Citirano 18.06.2019.
Chicago 17th Edition
Benedičič, Janez, Janez Krek, Vilko Leben, Gusztav Velez Vorös, Tadej Beravs, Simon Potočnik i Roman Žavbi. "Development of an automatic marketplace using virtual collaboration." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 431-441. https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Harvard
Benedičič, J., et al. (2015). 'Development of an automatic marketplace using virtual collaboration', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 431-441. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Vancouver
Benedičič J, Krek J, Leben V, Velez Vorös G, Beravs T, Potočnik S i sur. Development of an automatic marketplace using virtual collaboration. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.06.2019.];22(2):431-441. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
IEEE
J. Benedičič, et al., "Development of an automatic marketplace using virtual collaboration", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 431-441, 2015. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909

Sažetak
Razvoj novog proizvoda od bitne je važnosti za razvoj poslovnih poduzeća i za društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. U radu se daje opis razvoja automatizirane tržnice u poduzeću P-ino d.o.o. Razvoj takvog složenog proizvoda zahtijevao je sudjelovanje stručnjaka iz različitih područja, a također je uključio i studente, koji su sigurno pridonijeli većoj kreativnosti i otvorenosti razvojnog tima. Više od 85 % ukupne komunikacije razvojnog tima odvijao se u virtualnom obliku. Ispitivanje završnog prototipa također je bilo više manje virtualno. Virtualna komunikacija u razvoju tako složenog proizvoda kao što je automatizirana tržnica dokazala se kao vrlo pogodna metoda za međusobnu komunikaciju razvojnog tima u svim razvojnim fazama proizvoda. Bila je posebno učinkovita jer su članovi razvojnog tima posjedovali različite vještine i dolazili iz različitih institucija i poduzeća.

Ključne riječi
industrijska primjena; komunikacija; virtualni tim za razvoj proizvoda

Hrčak ID: 138107

URI
https://hrcak.srce.hr/138107

[engleski]

Posjeta: 718 *