hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604

Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela

Zhixiong Li ; (1) Jiangsu Key Laboratory of Mine Mechanical and Electrical Equipment, China University of Mining & Technology, Xuzhou 221116, China; (2) State Key Laboratory of Tribology, Tsinghua University, Beijing 100000, China; (3) School of Mechanical & Manufactur
Xinping Yan ; School of Energy & Power Engineering, Wuhan University of Technology, Wuhan 430063, China
Li Qin ; School of Machinery & Automation, Wuhan University of Science and Technology, Wuhan 430081, China
Kai Cheng ; School of Energy & Power Engineering, Wuhan University of Technology, Wuhan 430063, China
J. T. Xing ; WUT-UOS High Performance Ship Technology Joint Centre, Wuhan 430063, China

Puni tekst: hrvatski, pdf (656 KB) str. 465-473 preuzimanja: 199* citiraj
APA 6th Edition
Li, Z., Yan, X., Qin, L., Cheng, K. i Xing, J.T. (2015). Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela. Tehnički vjesnik, 22 (2), 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
MLA 8th Edition
Li, Zhixiong, et al. "Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604. Citirano 19.06.2019.
Chicago 17th Edition
Li, Zhixiong, Xinping Yan, Li Qin, Kai Cheng i J. T. Xing. "Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
Harvard
Li, Z., et al. (2015). 'Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 465-473. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
Vancouver
Li Z, Yan X, Qin L, Cheng K, Xing JT. Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.06.2019.];22(2):465-473. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
IEEE
Z. Li, X. Yan, L. Qin, K. Cheng i J.T. Xing, "Upravljanje izdržljivim globalnim kliznim modelom za interakcijske sustave voda-trup-pogonska jedinica – Dio 2: Potvrđivanje modela", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 465-473, 2015. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
Puni tekst: engleski, pdf (656 KB) str. 465-473 preuzimanja: 210* citiraj
APA 6th Edition
Li, Z., Yan, X., Qin, L., Cheng, K. i Xing, J.T. (2015). Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation. Tehnički vjesnik, 22 (2), 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
MLA 8th Edition
Li, Zhixiong, et al. "Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation." Tehnički vjesnik, vol. 22, br. 2, 2015, str. 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604. Citirano 19.06.2019.
Chicago 17th Edition
Li, Zhixiong, Xinping Yan, Li Qin, Kai Cheng i J. T. Xing. "Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation." Tehnički vjesnik 22, br. 2 (2015): 465-473. https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
Harvard
Li, Z., et al. (2015). 'Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation', Tehnički vjesnik, 22(2), str. 465-473. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
Vancouver
Li Z, Yan X, Qin L, Cheng K, Xing JT. Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation. Tehnički vjesnik [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.06.2019.];22(2):465-473. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604
IEEE
Z. Li, X. Yan, L. Qin, K. Cheng i J.T. Xing, "Robust global sliding model control for water-hull-propulsion unit interaction systems - Part 2: Model validation", Tehnički vjesnik, vol.22, br. 2, str. 465-473, 2015. [Online]. doi: https://doi.org/10.17559/TV-20141208054604

Sažetak
značajno utjecalo na dinamičke performanse brodskog pogonskog sustava. Kako smanjiti negativne poremećaje nastale interakcijom između vode-trupa-pogona i osigurati normalni rad brodskog pogonskog sustava, predstavlja pravi izazov. U tu se svrhu nizom istraživanja predlaže i ispituje novi globalni regulator kliznog modela (GSMC) za brodske sustave voda-trup-pogon kako bi se postiglo što točnije funkcioniranje upravljačkog sustava. U dijelu 1 ovoga istraživanja razvijen je upravljački mehanizam (GSMC controller) te ustanovljene granične nesigurnosti nelinearnog modela na temelju eksperimenata i pokusne plovidbe na moru. U ovom je radu uvedena gornja granica od 1,85 % u upravljanju regulatorom kliznog modela kako bi se dobio zakon o cjelokupnom upravljanju kojim bi se omogućilo sigurno upravljanje brodskim pogonskim sustavom. Numeričke simulacije na temelju parametara broda za rasuti teret pokazuju da je GSMC visoko učinkovit u praćenju brzine u usporedbi s tradicionalnim upravljačkim mehanizmom kliznog modela i upravljačkim mehanizmom Proportional Integral Derivative (PID). Dodatnim istraživanjima, provjeravanjima i modifikacijama može se sustavom, predloženom i ispitivanom u ovom radu, razviti jednostavna praktična-učinkovita strategija upravljanja brodskim pogonskim sustavima.

Ključne riječi
interakcije voda-trup-pogon; nelinearni upravljački model; nesigurnosti u sustavu brodskog pogona; sustav brodske propulzije (pogona); upravljanje globalnim kliznim modelom

Hrčak ID: 138110

URI
https://hrcak.srce.hr/138110

[engleski]

Posjeta: 640 *