hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske

Marija Jović ; Gradska knjižnica „Don Mihovil Pavlinović“, Imotski, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (3 MB) str. 225-237 preuzimanja: 369* citiraj
APA 6th Edition
Jović, M. (2015). Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske. Pomorski zbornik, 49-50 (1), 225-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/138215
MLA 8th Edition
Jović, Marija. "Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske." Pomorski zbornik, vol. 49-50, br. 1, 2015, str. 225-237. https://hrcak.srce.hr/138215. Citirano 14.12.2019.
Chicago 17th Edition
Jović, Marija. "Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske." Pomorski zbornik 49-50, br. 1 (2015): 225-237. https://hrcak.srce.hr/138215
Harvard
Jović, M. (2015). 'Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske', Pomorski zbornik, 49-50(1), str. 225-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/138215 (Datum pristupa: 14.12.2019.)
Vancouver
Jović M. Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske. Pomorski zbornik [Internet]. 2015 [pristupljeno 14.12.2019.];49-50(1):225-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138215
IEEE
M. Jović, "Pozicija turističkog proizvoda Republike Hrvatske", Pomorski zbornik, vol.49-50, br. 1, str. 225-237, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/138215. [Citirano: 14.12.2019.]

Sažetak
Turizam je neizostavan segment razvoja gospodarstva. Naročito u današnje vrijeme krize. Konkretno, u Republici Hrvatskoj sve češće u informativnim emisijama mogu se čuti informacije da se od ovogodišnje turističke sezone mnogo očekuje ne bi li se prihodima od turizma spasio državni proračun. Predmet istraživanja, u ovome radu, stoga, bit će turizam i iz njega pozicija turističkog proizvoda
Republike Hrvatske. S tim u vezi cilj istraživanja bit će; utvrditi, eventualne negativne razloge pozicije turističkog proizvoda.
Slijedom postavljenog cilja zadaća u radu bit će istražiti i analizirati jesu li diplomati upoznati s “Glavnim planom i strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020.god.” Diplomacija bi temeljem našega provedenog istraživanja, između ostalih čimbenika, trebala biti važni čimbenik koji bi olakšavao odabir stranim gostima za ljetovanje na hrvatskim destinacijama. Osnovna hipoteza u radu je značajna potreba postojanja to većeg angažmana diplomacije na promidžbi prednosti vlastite zemlje u odnosu na ostale.

Ključne riječi
turistički proizvod RH; pozicija turističkog proizvoda; promocija; multikulturalizam; strategija

Hrčak ID: 138215

URI
https://hrcak.srce.hr/138215

[engleski]

Posjeta: 675 *