Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Bosanskohercegovačko tržište elektroničkih medija

Slavo Kukić
Marija Čutura ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 70-77

preuzimanja: 963

citiraj


Sažetak

U radu je prikazan društveno-povijesni kontekst konstitucije tržišta elektroničkih medija BiH, struktura današnjega RTV sektora, te način na koji se on regulira. Posebno je prikazana regulacija programske produkcije, ali nju se je pokušalo dovesti i u vezu s europskom regulativom u toj oblasti. Rad se osvrće i na utjecaj novih tehnologija i servisa na ovu oblast. Na kraju, dan je i prikaz utjecaja pojedinih elektroničkih medija, ali i njihov udio u raspodijeli ukupnog marketinškog kolača.

Ključne riječi

javne službe; komercijalno emitiranje; proizvodnja programa; marketing

Hrčak ID:

13362

URI

https://hrcak.srce.hr/13362

Datum izdavanja:

15.6.2007.

Posjeta: 1.627 *