Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Komunikacijske paradigme: Županija - javnost

Meri Maretić
Anđelko Mrkonjić
Mili Razović


Puni tekst: hrvatski pdf 121 Kb

str. 118-125

preuzimanja: 1.037

citiraj


Sažetak

Autori u radu istražuju optimalne komunikacijske paradigme između županija i javnosti. Posebno ekspliciraju dvije paradigme: županijski ured za odnose s javnošću i glasnogovorništvo. U radu se koriste razni izvori, osobne opservacije (iskustva) te prigodni instrumenti (anketni upitnik) za prikupljanje empirijskih podataka. Svaka modernizacija traži ulaganje u tehnologiju, ljude i njihovo obrazovanje, pa tako i modernizacije na području informativno-komunikacijskoga procesa.
Za kvalitetnu izvedbu potrebno je cjelovito kombiniranje teorije s praktičnim iskustvima razvijenijih društava. Stručnjaci specijalizirani za odnose s javnošću uvelike mogu pomoći približavanju upravljačkih struktura građanima. Inozemni stručnjaci tvrde da će za uspostavljanje ravnoteže biti potrebne godine rada, izmjene zakonâ i donošenje novih. Lokalna zajednica mjesto je odakle cjelokupan proces treba krenuti.

Ključne riječi

komunikacija; informacija; javnost; županija; glasnogovornici; menadžment reputacije; mediji

Hrčak ID:

13376

URI

https://hrcak.srce.hr/13376

Datum izdavanja:

15.6.2007.

Posjeta: 1.741 *