APA 6th Edition Anđić, D. (2007). Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj. Informatologia, 40 (2), 126-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13377
MLA 8th Edition Anđić, Dunja. "Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 126-131. https://hrcak.srce.hr/13377. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition Anđić, Dunja. "Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj." Informatologia 40, br. 2 (2007): 126-131. https://hrcak.srce.hr/13377
Harvard Anđić, D. (2007). 'Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj', Informatologia, 40(2), str. 126-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13377 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver Anđić D. Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 08.03.2021.];40(2):126-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13377
IEEE D. Anđić, "Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 126-131, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13377. [Citirano: 08.03.2021.]
Sažetak Izazovi novih globalnih koncepcija, poput održivog razvoja, određuju odgoj i obrazovanje u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključnim sredstvom suočavanja s novonastalim promjenama. Obrazovanje učitelja koji rade na području problematike odgoja i obrazovanja za okoliš i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i više je od same sastavnice - ono je njihov neizostavan čimbenik i nositelj. Te promjene podrazumijevaju tranziciju od tradicionalnih načina poučavanja i učenja i prilagođavanje uloge učitelja, posebice učitelja u službi, k suvremenijim, novijim metodama i tehnologijama koje diktira nova ekološko-humanistička paradigma u svjetlu globalnog informatičkog društva. Istraživanjem stanja u praksi učitelja razredne nastave u radu s učenicima, praksi obrazovanja i usavršavanja i potreba u budućem obrazovanju učitelja u području okoliša/održivog razvoja, pokušalo se, između ostalih ključnih elemenata, ustanoviti i stanje po pitanjima dostupnosti informacija i korištenja suvremene obrazovne tehnologije. Rezultati istraživanja ukazali su na nezadovoljavajuće stanje po pitanjima korištenja novih elektroničkih medija odnosno suvremene tehnologije u praksi obrazovanja učitelja te time pokazali potrebu razvijanja i izgrađivanja modela obrazovanja i usavršavanja učitelja u okvirima poticanja procesa odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj putem elektroničkih medija i multimedijskih tehnologija.