Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Obrazovanje učitelja i suvremena obrazovna tehnologija u području odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj

Dunja Anđić


Puni tekst: hrvatski pdf 103 Kb

str. 126-131

preuzimanja: 2.524

citiraj


Sažetak

Izazovi novih globalnih koncepcija, poput održivog razvoja, određuju odgoj i obrazovanje u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključnim sredstvom suočavanja s novonastalim promjenama. Obrazovanje učitelja koji rade na području problematike odgoja i obrazovanja za okoliš i odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i više je od same sastavnice - ono je njihov neizostavan čimbenik i nositelj. Te promjene podrazumijevaju tranziciju od tradicionalnih načina poučavanja i učenja i prilagođavanje uloge učitelja, posebice učitelja u službi, k suvremenijim, novijim metodama i tehnologijama koje diktira nova ekološko-humanistička paradigma u svjetlu globalnog informatičkog društva. Istraživanjem stanja u praksi učitelja razredne nastave u radu s učenicima, praksi obrazovanja i usavršavanja i potreba u budućem obrazovanju učitelja u području okoliša/održivog razvoja, pokušalo se, između ostalih ključnih elemenata, ustanoviti i stanje po pitanjima dostupnosti informacija i korištenja suvremene obrazovne tehnologije. Rezultati istraživanja ukazali su na nezadovoljavajuće stanje po pitanjima korištenja novih elektroničkih medija odnosno suvremene tehnologije u praksi obrazovanja učitelja te time pokazali potrebu razvijanja i izgrađivanja modela obrazovanja i usavršavanja učitelja u okvirima poticanja procesa odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj putem elektroničkih medija i multimedijskih tehnologija.

Ključne riječi

obrazovanje učitelja u osnovnoj školi; profesionalno obrazovanje učitelja; obrazovanje za okoliš i održivi razvoj; elektonički mediji; suvremene obrazovne tehnologije

Hrčak ID:

13377

URI

https://hrcak.srce.hr/13377

Datum izdavanja:

15.6.2007.

Posjeta: 5.619 *