hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Odgoj za okoliš i mediji

Evelina Katalinič

Puni tekst: hrvatski, pdf (75 KB) str. 132-134 preuzimanja: 1.394* citiraj
APA 6th Edition
Katalinič, E. (2007). Odgoj za okoliš i mediji. Informatologia, 40 (2), 132-134. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13378
MLA 8th Edition
Katalinič, Evelina. "Odgoj za okoliš i mediji." Informatologia, vol. 40, br. 2, 2007, str. 132-134. https://hrcak.srce.hr/13378. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition
Katalinič, Evelina. "Odgoj za okoliš i mediji." Informatologia 40, br. 2 (2007): 132-134. https://hrcak.srce.hr/13378
Harvard
Katalinič, E. (2007). 'Odgoj za okoliš i mediji', Informatologia, 40(2), str. 132-134. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13378 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver
Katalinič E. Odgoj za okoliš i mediji. Informatologia [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.03.2021.];40(2):132-134. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13378
IEEE
E. Katalinič, "Odgoj za okoliš i mediji", Informatologia, vol.40, br. 2, str. 132-134, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13378. [Citirano: 04.03.2021.]

Sažetak
Današnje vrijeme je vrijeme medija, jer mediji u našem društvu zauzimaju sve značajniju ulogu. Drukčiji razvoj i s njim usklađen obrazovni proces diktira sama dinamika življenja. Sukladno tome mijenjaju se nastavni ciljevi, metode i didaktička sredstva koja utječu na uvođenje nove obrazovne tehnologije i drukčiju kvalitetu znanja. Suvremena tehnologija nudi mnogo mogućnosti, ali sama po sebi ne može uvijek utjecati na kvalitetu poučavanja. Mediji omogućuju neformalni odgoj za okoliš. Oni utječu na život tinejdžera, oblikuju mu spoznaje o svijetu, življenju, međuljudskim odnosima, kulturi, domovini i međunarodnim odnosima. Pod pojmom mediji podrazumijevamo računalo, radio, televiziju, časopise... S kombiniranom uporabom suvremenih medija omogućujemo učinkovitije učenje djece i učenika koji uče različitim stilovima. Obrazovne podrške u Power Point programu potiskuju obične prozirnice. Tako odgajatelji, kao učitelji koriste suvremene medije pri poučavanju – računala, koja omogućuju vođeno poučavanje, provjeravanje znanja te bilježenje djetetovog/učenikovog napretka. Potrebno je naglasiti da se djeca u vrtićima i školama sve više računalno opismenjuju, stoga bi vrtići i škole morali ponuditi dovoljno mogućnosti za uporabu tako stečenog znanja, koje je neophodno potrebno u suvremenom informacijskom društvu.

Ključne riječi
obrazovanje za okoliš; mediji (knjige, audio i video vrpce, PC); računalni programi; transparentnost; Power Point; Waldorfska pedagogija; Montessori pedagogija; C. Freinet pedagogija

Hrčak ID: 13378

URI
https://hrcak.srce.hr/13378

Posjeta: 2.809 *