APA 6th Edition Veršić, S. (2013). PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM. Umjetnost riječi, 57 (1-2), 21-36. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/139270
MLA 8th Edition Veršić, Sanja. "PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM." Umjetnost riječi, vol. 57, no. 1-2, 2013, pp. 21-36. https://hrcak.srce.hr/139270. Accessed 21 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Veršić, Sanja. "PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM." Umjetnost riječi 57, no. 1-2 (2013): 21-36. https://hrcak.srce.hr/139270
Harvard Veršić, S. (2013). 'PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM', Umjetnost riječi, 57(1-2), pp. 21-36. Available at: https://hrcak.srce.hr/139270 (Accessed 21 January 2021)
Vancouver Veršić S. PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM. Umjetnost riječi [Internet]. 2013 [cited 2021 January 21];57(1-2):21-36. Available from: https://hrcak.srce.hr/139270
IEEE S. Veršić, "PAVEL FLORENSKIJ I RUSKI SIMBOLIZAM", Umjetnost riječi, vol.57, no. 1-2, pp. 21-36, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/139270. [Accessed: 21 January 2021]
Abstracts U ovome se radu posvećuje pozornost antinomijama prostora u Pavela
Florenskoga na primjeru analize boja unutar umjetničke ekspresije, koje
proizlaze iz njihova simboličkog aspekta. Smatrajući da u temelju simbolizacije leži skrivena priroda čovjekova postojanja, jedinstvo čovjeka i svijeta, Florenskij veliku pozornost pridaje neočitovanome – unutarnjem, nevidljivom prostoru koji je u ikonografskome prikazu sveti prostor.