hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU

Maja Brozović
Jesenka Pibernik

Puni tekst: hrvatski, pdf (261 KB) str. 151-158 preuzimanja: 911* citiraj
APA 6th Edition
Brozović, M. i Pibernik, J. (2007). OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU. Sigurnost, 49 (2), 151-158. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/13404
MLA 8th Edition
Brozović, Maja i Jesenka Pibernik. "OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU." Sigurnost, vol. 49, br. 2, 2007, str. 151-158. https://hrcak.srce.hr/13404. Citirano 27.10.2021.
Chicago 17th Edition
Brozović, Maja i Jesenka Pibernik. "OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU." Sigurnost 49, br. 2 (2007): 151-158. https://hrcak.srce.hr/13404
Harvard
Brozović, M., i Pibernik, J. (2007). 'OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU', Sigurnost, 49(2), str. 151-158. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/13404 (Datum pristupa: 27.10.2021.)
Vancouver
Brozović M, Pibernik J. OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU. Sigurnost [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.10.2021.];49(2):151-158. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13404
IEEE
M. Brozović i J. Pibernik, "OBLIKOVANJE MEDIJA VANJSKOG OGLAŠAVANJA ZA BOLJU SIGURNOST U PROMETU", Sigurnost, vol.49, br. 2, str. 151-158, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/13404. [Citirano: 27.10.2021.]

Sažetak
Vanjsko oglašavanje uz televiziju, radio, internet i dnevni tisak, pripada glavnim medijima oglašivačke industrije. To su mediji eksterijera koji se postavljaju uz prometnice, a njihove poruke namijenjene su sudionicima prometa, vozačima. Osim komercijalnih priopćavanja i reklamiranja, mediji vanjskog oglašavanja primjenjuju se i u kampanjama Nacionalnog programa sigurnosti na cestama u cilju informiranja sudionika u prometu o opasnostima i njihovim posljedicama koje se pojavljuju na cestama zbog nepoštovanja propisa. Zbog toga je za njihovo oblikovanje iznimno bitno poruku učiniti vizualno prepoznatljivom u kratkom vremenu jer je vrijeme primanja poruke putem veleplakata vrlo kratko.
Načini privlačenja pozornosti uz aktiviranje interesa prikazani su u radu na primjerima veleplakata koji su bili izloženi uz visokofrekventne prometnice na području Republike Hrvatske. Prikazani su primjeri plakata temeljenih na humoru, manipulirajućim simbolima, provokaciji i kao sredstva javnog priopćavanja u sklopu Nacionalnog programa sigurnosti na cestama.
Na temelju analize različitih rješenja zaključno su definirani kriteriji koje treba zadovoljiti da bi se postigla vizualno aktivna poruka prezentirana medijima vanjskog oglašavanja.

Ključne riječi
vanjsko oglašavanje; oblikovanje; veleplakat; sigurnost u prometu

Hrčak ID: 13404

URI
https://hrcak.srce.hr/13404

[engleski]

Posjeta: 1.812 *