hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Vrijednosti pri potrošnji, osobni čimbenici i namjere ponašanja u prihvaćanju mobilne kupovine

Rujipun Assarut ; Chulalongkorn Business School, Chulalongkorn University
Somkiat Eiamkanchanalai ; Chulalongkorn Business School, Chulalongkorn University

Puni tekst: engleski, pdf (219 KB) str. 21-41 preuzimanja: 1.132* citiraj
APA 6th Edition
Assarut, R. i Eiamkanchanalai, S. (2015). Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption. Market-Tržište, 27 (1), 21-41. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139425
MLA 8th Edition
Assarut, Rujipun i Somkiat Eiamkanchanalai. "Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption." Market-Tržište, vol. 27, br. 1, 2015, str. 21-41. https://hrcak.srce.hr/139425. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Assarut, Rujipun i Somkiat Eiamkanchanalai. "Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption." Market-Tržište 27, br. 1 (2015): 21-41. https://hrcak.srce.hr/139425
Harvard
Assarut, R., i Eiamkanchanalai, S. (2015). 'Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption', Market-Tržište, 27(1), str. 21-41. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139425 (Datum pristupa: 05.12.2020.)
Vancouver
Assarut R, Eiamkanchanalai S. Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption. Market-Tržište [Internet]. 2015 [pristupljeno 05.12.2020.];27(1):21-41. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139425
IEEE
R. Assarut i S. Eiamkanchanalai, "Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption", Market-Tržište, vol.27, br. 1, str. 21-41, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139425. [Citirano: 05.12.2020.]

Sažetak
Dosadašnja je literatura pokazala da je vrijednost pri potrošnji važan čimbenik u odlučivanju potrošača o prihvaćanju online kupovine. Međutim većina je studija bila usredotočena na jednu vrstu proizvoda ili usluge. Zbog toga je generalizacija rezultata ograničena. Nadalje, prethodne studije neizravnih učinaka osobnih čimbenika na prihvaćanje online kupovine naglašavale su samo utilitarne vrijednosti. Nitko nije istražio indirektne učinke kroz vrijednosti pri potrošnji koje uključuju i utilitarni i hedonistički aspekt. Ova studija ispituje odnose između vrijednosti pri potrošnji, osobnih čimbenika i namjera ponašanja u prihvaćanju mobilne kupovine, i to iz perspektive različitih vrsta proizvoda i usluga. Rezultati su otkrili da su praktičnost, sigurnost i emocionalne vrijednosti zajedničke vrijednosti koje potrošači modnih proizvoda i korisnici usluga smještaja razmatraju pri odlučivanju o kupovini putem mobilnog uređaja. Osim zajedničkih vrijednosti, korisnici (putnici) također razmatraju situacijske i spoznajne vrijednosti pri procjenjivanju treba li rezervirati usluge smještaja putem mobilnog uređaja. Nadalje, pokazalo se da inovativnost i samoučinkovitost imaju značajne neizravne učinke kroz vrijednosti pri potrošnji na namjere prihvaćanja mobilne kupovine. Implikacije i prijedlozi za menadžere detaljnije su raspravljeni.

Ključne riječi
mobilna kupovina; vrijednosti pri potrošnji; osobni čimbenici; vrste proizvoda i usluga

Hrčak ID: 139425

URI
https://hrcak.srce.hr/139425

[engleski]

Posjeta: 1.714 *